رهبر انصارالله یمن: صهیونیست در راستای نابودی جامعه و خانواده، زنان را هدف گرفته است

رهبر انصارالله یمن: صهیونیست در راستای نابودی جامعه و خانواده، زنان را هدف گرفته است
پنج‌شنبه 22 دی 1401 - 18:16

سید بدرالدین الحوثی با انتقاد از تلاش لابی صهیونیسم برای از بین بردن جامعه از طریق فاسد کردن زنان، گفت که زنان مسلمان باید امروزه به حضرت زهرا (س) اقتدا کنند.

العالم - یمن

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن بعد از ظهر امروز پنجشنبه به مناسبت زادروز حضرت زهرا (س) سخنرانی و تأکید کرد، این مناسبت، در تثبیت اصولی ایمان که انسان را به درجات کمال انسانی و ایمانی می‌رساند، بسیار مهم است.

الحوثی گفت: حضرت زهرا (س) الگوی برجسته در کمال انسانی، ایمانی و اخلاقی بود و به بالاترین مرتبه ایمان دست یافتند؛ لذا آنچه زن مسلمان در حال حاضر به آن نیاز دارد، اقتدا به ایشان است.

وی با بیان اینکه لابی صهیونیستی در تلاش است که زن را هدف قرار دهد تا ساختار جامعه و خانواده را از بین ببرد، ادامه داد: جنگ نرم و شیطانی، زن را هدف قرار می‌دهد تا آن را فاسد کند و تبدل به ابزاری برای فاسد کردن جامعه نماید.

رهبر انصارالله خاطر نشان کرد: باید با آگاهی، بصیرت، تربیت مبتنی بر ایمان، تثبیت الگوی حسنه و ارائه مفهوم درست از زندگی انسان، با این جنگ فاسدکننده مقابله کرد. یهودیان بیش از هر زمان دیگری، در پی گسترش فساد هستند و همه ابزارها و امکانات خود را در این زمینه به کار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه باید با قدرت ایمان و آگاهی، با فساد و سیاه‌نمایی دشمنان مقابله کرد، در پایان تصریح کرد: رویکرد ایمان‌محور، کرامت را برای زن به ارمغان می‌آود و عزت و انسانیت او را حفظ می‌کند. با این رویکرد، زن نقش خود را در زندگی ایفا می‌کند و قادر به تربیت نسلهای صالح خواهد بود.

پربیننده ترین خبرها