ویدیوی تشییع 3 شهید فلسطینی/حماس خواهان تشدید مبارزه علیه اشغالگران صهیونیست شد

ویدیوی تشییع 3 شهید فلسطینی/حماس خواهان تشدید مبارزه علیه اشغالگران صهیونیست شد
شنبه 24 دی 1401 - 13:36

به دنبال شهادت سه جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست و حضور انبوه فلسطینیان در مراسم تشییع شهدا در جنین، جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در واکنش به جنایتگری امروز رژیم صهیونیستی، خواستار تشدید مبارزات علیه دشمن صهیونیستی با استفاده از تمام امکانات موجود شد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

حماس تاکید کرد: تداوم سیاست های خصمانه و جنایتکارانه کابینه فاشیست رژیم صهیونیستی علیه ملت و مقدسات ما، به این کابینه در خاک فلسطین امنیت نخواهد بخشید و هیچگاه عزم و اراده و مقاومت ملت ما را نخواهد شکست.

حماس خواستار مشارکت گسترده در مراسم تشییع پیکرهای پاک این سه شهید فلسطینی شد تا ضمن اعلام وفاداری به خون شهیدان، تاکیدی بر ادامه راه مقاومت در برابر اشغالگران باشد.

صبح امروز (شنبه) "عزالدین حمامره" و "امجد خلیلیه" دو جوان فلسطینی بر اثر تیراندزای نظامیان رژیم صهیونیستی به خودروی آنها در جنوب جنین به شهادت رسیدند، همچنین یک جوان فلسطینی دیگری به نام "یزن سامر الجعبری" نیز که چندی پیش به ضرب گلوله صهیونیست ها زخمی شده بود، امروز به شهادت رسید.

مراسم تشییع پیکر این سه شهید فلسطینی اندکی پیش با حضور گسترده اهالی جنین آغاز شد. شرکت کنندگان یکصدا شعار "جانم فدای شهدا" سر دادند.

.

منابع فلسطینی همچنین ویدئویی از وداع جانسوز مادر شهید عزالدین حمامره منتشر کردند.

.

بدین ترتیب تعداد شهدای فلسطینی از آغاز سال میلادی تاکنون به 12 نفر رسید.

با اعلام خبر شهادت سه جوان فلسطینی طی امروز (شنبه) مردم جنین عزای عمومی و اعتصاب سراسری اعلام کردند.

پربیننده ترین خبرها