الگوی بیروت; راه حل نهایی برای برخورد با رژیم صهیونیستی

الگوی بیروت; راه حل نهایی برای برخورد با رژیم صهیونیستی
سه شنبه 27 دی 1401 - 20:38

برخی کارشناسان و ناظران با بیان اینکه بهترین راه حل مقابله با اشغالگران صهیونیستی، اجرای الگوی بیروت است،بر لزوم قرارداد تبادل اسرا با مقاومت فلسطین تاکید کردند.

العالم - نظرکده

برخی رهبران گروه های مقاومت با هشدار نسبت به تجربه برخورد با دولت جدید اسرائیل افزودند: فلسطینی ها انواع توافقات را با صهیونیست ها امتحان کرده اند و نتیجه آن افزایش شهرک سازی، افزایش شهرک نشینان، افزایش دشمنی و به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگراست.

رهبران مقاومت تاکید کردند تنها راه باقی مانده برای فلسطینی ها اتحاد، تقویت قدرت و تکیه به مقاومت است.

رهبران مقاومت افزودند: رژیم اشغالگر زمانی که بیروت را اشغال کرد و با مقاومت و سلاح های لبنانی‌ها روبرو شد از بیروت عقب‌نشینی کردند،زمانی که به غزه حمله کرد و با سلاح مردم غزه روبرو شد، از انجا نیز مجبور به عقب نشینی شد.

رهبران مقاومت تاکید دارند آنچه امروز در کرانه باختری اشغالی رخ می دهد تنها راه حل مقابله با اشغالگری است و فرماندهان فلسطین باید از همه مردم کرانه باختری در همه سطوح به ویژه مادی، معنوی و تسلیحاتی و در مجامع بین المللی حمایت کنند..

فرماندهان مقاومت افزودند برای اولین بار است که رژیم اشغالگر با مردمی درگیر می شود که با سربازان مأمور دستگیری فلسطینی ها،درگیر می شوند، پیش از این سربازان صهیونیست به هر خانه ای در کرانه باختری وارد می شدند و هرکس را که می خواستند دستگیر می کردند اما اکنون معادله تغییر یافته و هر حمله هزینه ای دارد و همین مساله موجب شده تا اشغالگران 26 گردان نظامی در کرانه باختری استخدام کنند.

برخی کارشناسان با تاکید بر لزوم تسلیم شدن رژیم اشغالگر اسرائیل در برابر معامله مبادله اسرا با مقاومت فلسطین، افزودند آزادی اسرای فلسطینی از زندان های اشغالگران نیازی ملی و بشردوستانه است.

برخی پژوهشگران سیاسی با اشاره به آزادی کریم یونس زندانی فلسطینی در هفته گذشته افزودند: این زندانی 40 سال را در زندان های اشغالی گذرانده است و بسیاری از مبارزان فلسطینی هستند که سه دهه از عمر خود را در زندان های اشغالگران گذرانده اند.

گردان های القسام وابسته به حماس با پیامی تصویری از آویرا منگیستو نظامی اسیر اسرائیلی انتشار دادند که از رژیم صهیونیستی می خواست تا او را آزاد کند

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها