دلیل دعوت گروه آواز دخترانه کره ای به سرزمین حرمین شریفین!+فیلم

شنبه 1 بهمن 1401 - 23:04

فعالان سعودی ویدئویی منتشر کرده اند که طی آن درباره دلیل اینکه محمد بن سلمان ولیعهد عربستان گروه آواز کره ای دخترانه بلک پینک ( BLACKPINK) را به عربستان سعودی آورده است، صحبت می شود.

العالم _ سعودی

گروه دخترانه بلک پینک در زمینه خوانندگی هیپ هاپ فعالیت می کند .

حساب کاربری «مفتاح» در توئیتی با انتشار کلیپی به زبان انگلیسی با زیرنویس عربی نوشت: «ببینید چرا بن سلمان گروه کره ای BLACKPINK را وارد عربستان سعودی کرد».

آنچه در این کلیپ دیده می شود از جمله کنسرت‌ آواز داخل کشور حرمین شریفین، با ارزش‌های اسلامی و اجتماعی حاکم بر جامعه محافظه‌کار عربستان کاملا مغایر است چرا که جامعه مسلمانان داخل عربستان آن را رد می‌کند.

خشم عمومی در عربستان به دلیل فساد ناشی از برنامه های هیئت تفریحات تشدید شده است، برنامه هایی که هدف از آنها از بین بردن هویت اسلامی عربی جامعه سعودی است.

این در حالی است که ناظران بر این باورند که بن سلمان تلاش می کند از طریق جشنواره های ساز و آواز که با فساد و بی بند و باری همراه است، بر جنایت وحشتناک خود علیه زندانیان اندیشه و مخالفان سیاسی سرپوش بگذارد.

فعالان مجازی سعودی، بن سلمان را مشتاق محو هویت اسلامی و مبارزه با ارزش های اسلامی شناخته شده در جامعه عربستان و سرپوش گذاشتن بر سرکوب مخالفان می دانند.

پربیننده ترین خبرها