فریاد یک مظلوم؛ درخواست کمک مجدد یک زندانی بحرینی

يکشنبه 2 بهمن 1401 - 21:26

یک زندانی سیاسی بحرینی با انتشار یک پیام صوتی بار دیگر به سبب بدرفتاری در زندان ها و قرار دادن وی در کنار جنایتکاران و متهمان مواد مخدر درخواست کمک فوری کرد.

العالم ـ بحرین

اکانت تویتری "ebtisam Alsaegh" در حساب رسمی خود ویدئویی از "سلمان علی سلمان" زندانی سیاسی بحرینی که به حبس ابد محکوم شده است، منتشر کرد و نوشت: سلمان علی سلمان که به دلایل سیاسی در زندان بسر می برد و اینک 7 سال و سه ماه از حبس او میگذرد، بار دیگر خواستار انتقال از ساختمان زندانیان جنایتکار به بخش زندانیان سیاسی است، زیرا او در آنجا احساس ناامنی می کند.

"سلمان علی سلمان"که در زندان مرکزی جو بسر می برد، در این پیام صوتی می گوید: سالهاست که از بدرفتاری و قرار دادن من در بخشی که هیچ ارتباطی با پرونده من ندارد، رنج می برم. وضعیت من بسیار دشوار است. بارها مراتب اعتراض خود را به طرفهای ذیربط اعلام کردم؛ اما پاسخی دریافت نکردم. من آشکارا در معرض تبعیض طائفی و سیاسی در زندان قرار گرفتم و فقط به خاطر اینکه خواستار حق و حقوق خود بودم، مرا به بخشی بدتر از بخش پیشین، منتقل کردند تا مرا مجازات کنند. من اینک در بخش جنایتکاران و متهمان مواد مخدر هستم و دعواهای فجیع و خونین و اقدام به خودکشی برخی زندانیان را به چشم خود دیدم و در معرض مزاحمت های روحی و جسمی قرار می گیرم. از این رو از شما می خواهم تا مرا به بخشی منتقل کنید که با پرونده من تناسب داشته باشد.

در سال 2011 با آغاز انتفاضه مردمی در بحرین، رژیم آل خلیفه مطالبات مردم این کشور برای برخوردای از آزادی و دموکراسی را با سرکوب و حبس و ارعاب تظاهرکنندگان و اخراج هزاران نفر از مشاغل دولتی و قتل و شکنجه در زندانها پاسخ داد.

رژیم آل خلیفه به قتل تظاهرکنندگان اکتفا نکرد؛ بلکه به بازداشت و شکنجه و محاکمه و حبس و اعدام برخی از آنها و لغو تابعیت برخی دیگر و تبعید آنها از بحرین روی آورد.

پربیننده ترین خبرها