رئیسی: اهانت به قرآن ضدآزادی بیان است

رئیسی: اهانت به قرآن ضدآزادی بیان است
پنج‌شنبه 6 بهمن 1401 - 10:54

رئیس جمهور گفت: هیچ کدام دیگر از عطایای الهی به بشر به اندازه نماز در تعالی فرد و جامعه موثر نیست.

العالم - ایران

سید ابراهیم رئیسی در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با بیان اینکه نماز در اندیشه، اخلاق فاضله و کریمه و عمل انسان سالک بسیار اثربخش است، افزود: شاید هیچ‌یک دیگر از عطایای الهی به بشر مانند نماز در ساختن و تعالی فرد و جامعه موثر نباشد و این رمز توصیه و امر همه انبیای عظام الهی نسبت به نماز است.

وی افزود: مهمترین بخش هایی که می تواند کارکرد تبلیغی و رسانه ای و جذب حداکثری داشته باشد، عملکرد اهل نماز و مدیران است. مدیران در هر سطحی بدانند بهترین تبلیغ برای نماز، رفتار آنها و صداقت در گفتار و کردار و توجه به مردم است.

رئیس جمهور با بیان اینکه هیچ عملی به اندازه نماز نمی‌تواند در ساختن فرد و جامعه نقش داشته باشد، گفت: انسان با اقامه پنج نوبت نماز در شبانه‌روز خود را از هرگونه آلودگی پاک می‌کند. شاید هیچ یک از هدایای الهی مثل نماز نتواند نقش سازنده‌ای در قبال فرد و جامعه داشته باشند.

رئیسی همچنین با بیان اینکه اهانت به قرآن در اروپا آزادی بیان نیست بلکه ضدآزادی بیان است، تاکید کرد: کسانی که اهانت به دین و قرآن و پیامبر می‌کنند، اهانت به تمامی ادیان ابراهیمی می‌کنند. آنها به انسانیت و بشریت توهین می‌کنند.

پربیننده ترین خبرها