عزای عمومی در نوار غزه در پی حوادث خونین جنین

عزای عمومی در نوار غزه در پی حوادث خونین جنین
پنج‌شنبه 6 بهمن 1401 - 18:28

کمیته پیگیری نیروهای ملی و اسلامی فلسطین در غزه امروز پنجشنبه با صدور بیانیه ای در محکومیت جنایت شنیع رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین، عزای عمومی اعلام کرد.

العالم فلسطین

این کمیته افزود، این جنایت بدون پاسخ درخور نخواهد ماند و مردم ما اجازه نخواهند داد که اشغالگران به مردم و مناطق فلسطینی سیطره یابند. مردم ما با تمام توان در همه جا با رژیم اسرائیلی مقابله خواهند کرد.

در این بیانیه آمده است: کشتار جنین به فهرست جنایات مستمر رژیم فاشیست صهیونیستی اضافه می شود، این کشتار که در جریان آن 29 فلسطینی از ابتدای سال 2023 به شهادت رسیدند نشانه استمرار قتل و اعدام سیستماتیک مردم فلسطین و افزایش روند آن است و لکه ننگی بر پیشانی رژیم صهیونیستی و همپیمانانش و آنهایی است که در برابر جنایات این رژیم سکوت کرده اند.

کمیته پیگیری نیروهای ملی و اسلامی فلسطین در این بیانیه از سازمان ملل و جامعه جهانی خواست تا از مردم فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی حمایت و جنایتکاران جنگی اعم از نظامیان، فرماندهان نظامی و مقامات سیاسی این رژیم را محاکمه کنند.

این بیانیه همچنین خواستار تجمع اهالی غزه پس از نماز مغرب در اعتراض به این جنایت و اعلام حمایت از کرانه باختری به ویژه اهالی جنین شد.

پربیننده ترین خبرها