حمله هوایی رژیم اسرائیل به غزه/ پاسخ راکتی مقاومت به جنوب فلسطین اشغالی / مقابله پدافند مقاومت با حملات صهیونیست ها

جمعه 7 بهمن 1401 - 05:02

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز (جمعه ) یکی از مقرهای مقاومت فلسطین را در مرکز باریکه غزه هدف قرار دادند.

العالم-فلسطین اشغالی

این حمله هوایی رژیم صهیونیستی در پی حمله راکتی بامداد امروز گروه های مقاومت فلسطین به شهرک‌های مجاور باریکه صورت گرفته است.

گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس هم اعلام کرد که پدافندهای مقاومت ، بامداد امروز با حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی با موشک های زمین به هوا مقابله کرده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به این حمله هوایی رژیم صهیونیستی، شهرک‌های مجاور باریکه غزه (جنوب فلسطین اشغالی) را هدف حمله راکتی قرار داده‌اند.

بنا به اعلام منابع فلسطینی، جنگنده های ارتش رژیم اشغالگر ، یکی از پایگاه های رزمندگان مقاومت در جنوب غزه و نیز اطراف پایگاه مقاومت در شرق بیت حانون در شمال باریکه غزه را هدف حملات خود قرار دادند.

منابع یاد شده افزودند : صدای آژیر در "مفلا سیم "و "نیر عام " به گوش می رسد.

مرکز دیگر نیز در جنوب شهر غزه با چندین موشک هدف قرار گرفت، همچنین اطراف یک نقطه رصد در شرق بیت حانون در شمال نوار غزه نیز بمباران شد.

منابع محلی همچنین گزارش دادند که ضد هوایی های گروه های مقاومت فلسطین در آسمان شمال باریکه غزه در مقام مقابله با جنگنده های رژیم صهیونیستی برآمدند.

این منابع گزارش دادند که نیروهای مقاومت دو موشک زمین به هوا به سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی در آسمان خان یونس شلیک کردند.

پربیننده ترین خبرها