وزیر خارجه در واکنش به جنایت جنین : سنگر مقاومت جنین تثبیت شده و عقب گردی برای آن متصور نیست

وزیر خارجه در واکنش به جنایت جنین : سنگر مقاومت جنین تثبیت شده و عقب گردی برای آن متصور نیست
جمعه 7 بهمن 1401 - 10:02

وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تازه ترین جنایت صهیونیست ها و کشتار فلسطینی ها در جنین گفت: سنگر مقاومت جنین تثبیت شده و عقب گردی برای آن متصور نیست.

العالم - ایران

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در واکنش به یورش روز گذشته نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری و شهادت ۱۰ فلسطینی در توئیتر نوشت: " یورش وحشیانه و قتل‌عام رژیم‌ صهیونیستی در⁧ اردوگاه جنین⁩، نیازمند اقدام فوری جامعه جهانی و کشورهای اسلامی در برابر جنایتکاران است.

کابینه تازه تاسیس «بنیامین نتانیاهو» افراطی‌ترین کابینه تاریخ هفتاد و پنج ساله رژیم صهیونیستی است که برخی از وزیران آن از جمله وزیر امنیت داخلی آشکارا رفتارهای نژادپرستانه، تروریستی و خشن دارند.این کابینه رسماً بر افزایش خشونت ضد فلسطینیان تاکید دارد و از همه ابزارهای خود نیز برای این خشونت بهره می‌گیرد.

در روزهای اخیر «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی موضوع استفاده از نیروهای سازمان اطلاعات و امنیت داخلی (شاباک) ضد فلسطینیان را مطرح کرده بود که در جنایت جنین نیز از این نیروها استفاده شد.

اگر چه جامعه جهانی اقدامی ضد جنایت‌های رزیم اشغالگر علیه فلسطینی‌ها انجام نداده و نخواهد داد، اما این جنایت‌ها و به خصوص جنایت جنین، تاوان سنگینی برای صهیونیست‌ها از سوی فلسطینیان خواهد داشت.

پربیننده ترین خبرها