انصارالله: عملیات قدس، رژیم صهیونیستی را متزلزل می‌کند

انصارالله: عملیات قدس، رژیم صهیونیستی را متزلزل می‌کند
شنبه 8 بهمن 1401 - 02:15

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن بامداد شنبه در واکنش به عملیات استشهادی قدس اعلام کرد که این عملیات رژیم صهیونیستی را متزلزل می‌کند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش المسیره، در اطلاعیه دفتر سیاسی جنبش انصارالله آمده است: عملیات قهرمانانه مجاهدان در قدس را که شماری کشته و زخمی از صهیونیست‌ها برجای گذاشت، تبریک می‌گوییم.

انصارالله افزوده است: عملیات استشهادی قدس رژیم موقت صهیونیستی را متزلزل می‌کند و باعث می‌شود در حساب‌های خود تجدید نظر کند و متوجه شود که دیگر از عملیات مجاهدان در امان نخواهد بود.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله افزوده است: از مجاهدان فلسطینی برای ادامه چنین عملیات‌های مبارکی که امت اسلامی را سربلند می‌کند، حمایت می‌کنیم.

این جنبش اضافه کرده است که ما از همه آزادی خواهان امت اسلامی می‌خواهیم که از مردم فلسطین و جنبش‌های جهاد و مقاومت حمایت کنند، چرا که آنها تنها گزینه و انتخاب درست برای شکست اشغالگری و آزادی فلسطین و مقدسات اسلامی هستند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی جمعه شب گزارش دادند که یک فلسطینی به نام «علقم خیری» با حمله به صهیونیست‌ها در محله «النبی یعقوب» واقع در شمال قدس، دستکم ۷ تن از آنها را به ضرب گلوله به هلاکت رساند و ۱۰ نفر را نیز زخمی کرد که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

رادیو عبری «کول براما» به نقل از شاهدان عینی گزارش داد، مجری عملیات قدس هنگام تیراندازی فریاد «جنین» سرداده بود.

این حمله در حالی انجام شده که کرانه باختری رود اردن روز پنجشنبه شاهد یورش ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین و جنایت آفرینی جدیدی بود که در جریان آن ۱۱ شهروند فلسطینی شهید و دستکم ۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها