مقاومت تنها را مقابله با جنایات اشغالگران صهیونیست

مقاومت تنها را مقابله با جنایات اشغالگران صهیونیست
يکشنبه 9 بهمن 1401 - 21:03

کارشناسان معتقدند که عملیات قدس باعث وحدت مردم فلسطین حول راهکار مقاومت شده و کابینه رژیم صهیونیستی را در مقابل این عملیات ها سردرگم کرده است.

العالم – نظرکده

فعالان مقاومت فلسطین با اشاره به فراخوان های سر دادن ندای الله اکبر در فلسطین و توزیع شیرینی به خاطر عملیات قدس، گفتند که این مساله ثابت کرد که مردم فلسطین حول راهکار مقاومت گرد هم آمده اند.

فعالان حماس اعلام کردند عملیات شهید خیری علقم در قدس لبخند رضایت و غرور را بر لبان مادران شهدای کشتار جنین که توسط نیروهای صهیونیست قبل از عملیات قدس انجام شده بود، نشاند.

آنان گفتند که این عملیات باعث شگفتی حماس، گروه‌های مقاومت و مردم فلسطین شد، به همین دلیل مردم به خیابان‌ها آمده و شیرینی پخش کردند و شعار الله اکبر سر دادند تا ضمن تایید این عملیات تاکید کنند که حول راهکار مقاومت گرد هم آمده اند.

به گفته این فعالان، اجرای سریع عملیات قدس ثابت کرد که هیچ چیز نمی تواند مانع واکنش جوانان فلسطینی به جنایات رژیم صهیونیستی شود.

آنان خاطر نشان کردند که عملیات قدس پاسخی به دولت نئونازی ها و جنایتکاران جنگی صهیونیست است که فکر می کند می تواند مردم فلسطین را به زانو درآورد.

کارشناسان با اشاره به تصمیمات کابینه کوچک رژیم صهیونیستی پس از عملیات قدس گفتند که تصمیم به توزیع سلاح بین شهرک نشینان موضوع جدیدی نیست و همه آنها سلاح دارند و به هر بهانه ای فلسطینی ها را به شهادت می رسانند. درباره محدود شدن صدور مجوز کار برای اهالی غزه نیز می بایست گفت که غزه 15 سال است که در محاصره است اما همچنان در برابر رژیم صهیونیستی پایدار است.

آنان وصیت شهید عدی التمیمی را یادآوری کردند که نوشته بود خونش صدها رزمنده و صدها هزار گلوله را علیه رژیم صهیونیستی بسیج می کند.

کارشناسان با اشاره به اینکه عملیات علقم ادامه عملیات های ضد صهیونیستی است، نوشتند که رژیم صهیونیستی کوشید با دستگیری و یورش به خانه‌ها، مردم فلسطین را بترسانند اما این مردم بدون توجه به آن با برپایی تظاهرات، جنایات رژیم رژیم در جنین را محکوم و حمایت خود را از عملیات قدس اعلام کردند.

به گفته آنان، رژیم پس از این عملیات شاهد سردرگمی است، به طوری که جلسه کابینه کوچک اسرائیلی که قرار بود به منظور اتخاذ تصمیماتی برای جلوگیری از تکرار چنین عملیات هایی در مقر وزارت دفاع در تل آویو تشکیل شود به دلیل ترس از اوضاع امنیتی در قدس و امکان برگزاری تظاهرات ضد دولتی، در مقر شاباک برگزار شد.

کارشناسان گفتند که این کابینه شامل ژنرال های بلندپایه امنیتی و افراط گرایان فاشیست صهیونیست مانند بن گویر و اسموتریچ است که شعارشان فقط ضدیت با مردم فلسطین و مسلمانان است و کاری جز خونریزی، قتل و نفرت پراکنی بلد نیستند و هیچ برنامه عملی برای مقابله با رشادتهای مردم فلسطین که هر روز گسترده تر می شود، ندارند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها