گزارش خبرنگار العالم از سفر وزیر امور خارجه آمریکا به رژیم صهیونیستی

دوشنبه 10 بهمن 1401 - 20:50

خبرنگار شبکه خبری العالم در قدس اشغالی گزارش داد: هدف از سفر وزیر امور خارجه آمریکا به رژیم صهیونیستی تشویق دولت نتانیاهو به عدم اتخاذ تدابیر یک جانبه ای است که می تواند منجر به تشدید اوضاع شود.

العالمفلسطین

وی افزود که آنتونی بلینکن پس از ورود به رژیم صهیونیستی از طرف های اسرائیلی و فلسطینی خواستار خویشتنداری و اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش تنش بین دو طرف شد.

خبرنگار العالم تاکید کرد که با توجه به طرز فکر حاکم بر رژیم صهیونیستی و بویژه با بازگشت نتانیاهو به قدرت، سفر وزیرخارجه آمریکا مانند دیگر سفرهای هیات های آمریکایی به رژیم صهیونیستی قطعا با شکست مواجه خواهند شد.

بلینکن قرار است با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ایلی کوهن وزیر امور خارجه این رژیم گفت و گو کند.

گفتنی است روز شنبه گذشته در عملیات شهادت طلبانه تازه ای در قدس اشغالی در شهرک سلوان دو شهرک نشین صهیونیستی مجروح شدند. جمعه شب گذشته نیز "خیری علقم" جوان فلسطینی با تیراندازی به سمت شهرکنشینان صهیونیست در قدس اشغالی 8 نفر را به قتل رساند و 12 نفر را مجروح کرد.

این دو عملیات پس از آن صورت گرفت که نظامیان صهیونیست روز پنجشنبه (6 بهمن ماه) با یورش به اردوگاه جنین 9 شهروند فلسطینی از جمله یک زن سالمند را به شهادت رسانده و 20 نفر دیگر را زخمی کردند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها