درخواست دادستان نیویورک از دیوان عالی آمریکا برای مجازات ترامپ

درخواست دادستان نیویورک از دیوان عالی آمریکا برای مجازات ترامپ
چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 04:20

دفتر دادستان کل نیویورک روز سه‌شنبه به وقت محلی با ارسال نامه‌ای به آرتور انگورون قاضی دیوان عالی ایالات متحده آمریکا خواستار آن شد تا علیه دونالد ترامپ رئیس‌جمهور پیشین این کشور، فرزندان و شرکت او به علت انکار اظهارات و مطالب قبلی خود، مجازات‌هایی به اجرا گذاشته شود.

العالم-آمریکا

در بخشی از این نامه آمده است: متهمان به دروغ حقایقی را که در دادرسی‌های دیگر پذیرفته‌اند، انکار و ادعا می‌کنند اطلاع کافی برای پاسخ به اتهامات خود را ندارند و دفاعیاتی ارائه می‌کنند که بارها توسط این دادگاه به عنوان مطالب بیهوده و بی اساس رد شده است.

این نامه می‌افزاید: لذا دفتر دادستان کل نیویورک بدینوسیله خواستار اعمال مجازات‌هایی علیه متهمان این پرونده از جمله دونالد ترامپ، فرزندان ارشد و نیز سازمان ترامپ و وکلای او می‌باشد.

دفتر دادستان کل نیویورک این افراد را متهم کرده است که اظهاراتی را انکار می‌کنند که پیشتر و در جریان تحقیقات قضایی، پس از ادای سوگند در محضر دادگاه عنوان کرده‌اند.

دادستان کل ایالت نیویورک ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا و فرزندان بزرگسالش را به کلاهبرداری متعدد و اظهارات نادرست به قصد تحریف ارزش املاک و مستغلات به منظور دریافت وام و مزایای مالیاتی متهم کرده است.

ايرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها