15 عملیات مقاومت در کرانه باختری و بیت المقدس طی 24 ساعت گذشته

15 عملیات مقاومت در کرانه باختری و بیت المقدس طی 24 ساعت گذشته
پنج‌شنبه 13 بهمن 1401 - 11:00

عملیات‌های رزمندگان مقاومت در 24 ساعت گذشته در کرانه باختری و قدس اشغالی علیه نیروهای رژیم اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست ادامه یافت.

العالم - فلسطین اشغالی

مرکز اطلاع رسانی فلسطین «معطی» 15 عملیات مقاومت در کرانه باختری و بیت المقدس را گزارش کرد که مهمترین آنها 3 عملیات تیراندازی، پرتاب مواد منفجره و کوکتل مولوتف و مقابله با حملات شهرک‌نشینان بود.

رزمندگان مقاومت به سمت نیروهای رژیم اشغالگر در ایست بازرسی نظامی «الجلمه» در شمال شرقی جنین شلیک کردند، همچنین یک نقطه نظامی اشغالگران را در کوه «گریزیم» و ایست بازرسی نظامی «صرّه» را در شهر نابلس هدف قرار دادند.

گروه های «عرین الاسود» (بیشه شیران) صبح دیروز چهارشنبه اعلام کردند: «مبارزان ما ساعت 7:30 صبح امروز به ایست بازرسی «صرّه» در غرب نابلس حمله و تیراندازی کردند و به سلامت عقب نشینی کردند.»

همچنین درگیری‌های شدیدی در شهرک «جبل مکبر» در قدس اشغالی رخ داد که در آن کوکتل مولوتف و مواد منفجره پرتاب شد، جوانان فلسطینی با دو حمله شهرک نشینان در نابلس و الخلیل مواجه شدند و خودروهای آنها را منهدم کردند، درگیری در 5 نقطه جداگانه در مناطقی از بیت المقدس، نابلس، الخلیل و اریحا رخ داد که طی آن جوانان به سمت نظامیان رژیم اشغالگر سنگ پرتاب کردند.

پربیننده ترین خبرها