سرلشکر سلامی: سپاه با تمام امکانات در کنار مردم خوی است

سرلشکر سلامی: سپاه با تمام امکانات در کنار مردم خوی است
شنبه 15 بهمن 1401 - 13:15

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه خود را مکلف می‌داند تمامی امکانات را در اختیار مردم زلزله زده خوی قرار دهد.

العالم - ایران / سیاسی

سرلشکر حسین سلامی صبح شنبه پس از بازدید از مناطق زلزله زده خوی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: هر چه در مناطق زلزله زده خوی کار کردیم انجام وظیفه است و شاید بیان اش جالب نباشد، اما به مردم اطمینان می‌دهیم سپاه در کنار مردم خوی است.

وی با اشاره به حضور و کمک‌های رسانی به مردم زلزله زده خوی توسط سپاه، قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)، گروه‌های جهادی، کمک‌های مردمی، خیرین، استاندار و مسئولان آذربایجان غربی افزود: برای کاهش مشکلات مردم در منطقه هر کاری لازم باشد انجام می‌دهیم.

سرلشکر سلامی گفت: تمام امکانات از جمله توان گروه‌های جهادی را برای کمک بیشتر به مردم زلزله زده خوی به کار می‌بندیم تا شرایط آسان‌تری برای زندگی نسبت به وضعیت فعلی فراهم شود.

وی با تاکید بر حضور به موقع امدادرسانان در منطقه زلزله زده خوی اضافه کرد: حضور به موقع سپاه پاسداران، گروه‌های جهادی بسیج، حوزه درمان و امداد نجات در کنار تلاش استاندار آذربایجان غربی در مناطق زلزله زده شهرستان خوی و فیرورق باعث شد تا مشکلات منطقه به صورت قابل توجهی کاهش یابد.

وی با اشاره به سکونت اضطراری هفت شبانه روزی مردم زلزله زده خوی اظهار کرد: مردم این منطقه روزهای سختی را در حال سپری کردن هستند و همه تلاش ما در راستای کاهش این رنج و درد مردم است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حادثه سیل و زلزله را به موج شوک تشبیه کرد و ادامه داد: در هرجایی حادثه ناگواری چون سیل و زلزله پیش آی، نظیر موج شوکی است که جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

سردار سلامی گفت: معلوم است که زندگی در چادر بسیار سخت و طاقت فرساست و این روزها با صبر و شکیبایی قابل تحسین و ستایش مردم خوی می‌گذرد.

وی با اشاره به حضور فعال معاونان سپاه در مناطق زلزله زده افزود: تا زمان خروج مردم از حالت بحران در کنار مردم زلزله زده خوی هستیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: به درخواست مردم، روی چادرها پلاستیک کشیده می‌شود تا موقع بارش باران و برف، مردم سکون یافته در چادر از سرما در امان باشند و در تلاش هستیم تا با تأمین دیگر نیازهای مردمی بر مشکلات غلبه کنیم.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ جهت بازدید از مناطق زلزله‌زده خوی به این شهرستان سفر کرده است.

بررسی آخرین روند امدادرسانی‌ها و نحوه خدمات رسانی به مردم زلزله‌زده از برنامه‌های سفر یک روزه فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خوی است.

پربیننده ترین خبرها