رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط با سعودی، دست به دامان رونالدو می‌شود

رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط با سعودی، دست به دامان رونالدو می‌شود
دوشنبه 17 بهمن 1401 - 22:19

یک رسانه عبری‌زبان فاش کرد وزارت خارجه رژیم صهیونیستی قصد دارد از ستاره فوتبال یعنی کریستیانو رونالدو برای پیشبرد روند عادی‌سازی روابط با عربستان سعودی کمک بگیرد.

العالم - عربستان سعودی

شبکه تلویزیونی "کان" اسرائیل فاش کرد که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی طرحی برای استفاده از کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی به منظور متقاعد کردن افکار عمومی عربستان در خصوص عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پیشنهاد داده است.

شبکه "i24" رژیم اسرائیلی گزارش داد که به موجب این طرح "از جایگاه برجسته این ستاره پرتغالی برای ایفای نقشی فعال در راستای متقاعد کردن افکار عمومی عربستان و ایجاد تقارب و نزدیکی میان دو طرف سوء استفاده خواهد شد".

طبق این گزارش، رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند روند عادی‌سازی روابط رسمی با عربستان سعودی را سرعت ببخشد و در این راستا به دنبال بررسی پیشنهادات اولیه برای سوء‌استفاده از انتقال رونالدو به لیگ عربستان به منظور پیشبرد روند سازش بین تل‌آویو و ریاض است.

درحال حاضر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم، سازش با رژیم سعودی را در اولویت خود قرار داده و روز یکشنبه نیز در جدیدترین اظهار نظر خود مدعی شد، سازش بین عربستان و "اسرائیل" منجر به پایان درگیری فلسطین و اسرائیل می‌شود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها