پیام تبریک دبیر کل جنبش جهاد اسلامی به رئیس جمهور ایران

پیام تبریک دبیر کل جنبش جهاد اسلامی به رئیس جمهور ایران
يکشنبه 23 بهمن 1401 - 23:07

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با ارسال پیامی به رئیس جمهور ایران، چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

العالم - فلسطین اشغالی

«زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین پیام مکتوبی به «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور ایران ارسال و طی آن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

وی با اشاره به درخشش انقلاب اسلامی ایران در قرن بیستم و ارزش‌های انسانی و اخلاقی آن تأکید کرد که سیاست بین‌المللی در طول قرن‌ها فاقد این ارزش‌ها بود و انقلاب ایران تأثیرات مثبتی بر منطقه و ملت آن داشت.

بنابر گزارش شبکه «فلسطین الیوم»، النخاله همچنین دستآوردهای انقلاب اسلامی ایران در تمامی سطوح داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی و تغییراتی که به نفع ملت‌های مسلمان در منطقه و جهان ایجاد کرد به ویژه تأثیرات آن را بر ملت مجاهد فلسطین، ستود.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که حمایت مستمر ایران از ملت فلسطین و مقاومت آن در تمامی سطوح، نقش مهمی در پایداری این ملت و تداوم جهاد آن داشته است.

وی افزود که مبارزان شجاع ما با جانفشانی‌های زیاد ثابت کرده‌اند که بیش از هر زمان دیگری به پیروزی نزدیک‌تر هستند و جهاد و مبارزه تا آزادی قدس ادامه دارد.

پربیننده ترین خبرها