العاروری: ملت فلسطین به دفاع از حقوقش ادامه می دهد

العاروری: ملت فلسطین به دفاع از حقوقش ادامه می دهد
دوشنبه 24 بهمن 1401 - 20:51

شیخ صالح العاروری معاون رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که ملت فلسطین در هم نمی شکند و به دفاع از حقوق، سرزمین و آینده خود ادامه خواهد داد.

العالمفلسطین

شیخ صالح العاروری در کنفرانس ملی حمایت از مردم فلسطین در قدس و کرانه باختری گفت: چشمان ما به قدس دوخته شده است و تا زمانی که قدس در اشغال صهیونیست ها باشد، آرمان، جنگ، نبرد و مأموریت مقدس ما ادامه خواهد یافت.

العاروری افزود: راهبرد وحدت میدان ها واقعیتی است که باید با ساز و کار و روش نیروهای مقاومت انجام شود تا منافع مردم محقق شود.

به گفته وی، شرایط بین المللی برای تحقق آرمان فلسطین از طریق مقاومت بسیار مساعد است تا جهان مجبور شود به آرمان فلسطین توجه کند.

العاروری خاطر نشان کرد: ملت فلسطین در آستانه نبردی مقدس، راهبردی و مهم قرار دارد و شرایط بین المللی برای آن مناسب است، شرایط برای جهاد، مقاومت، شهادت، پیروزی و خواری دشمن فراهم شده است.

وی غزه را که توسط مقاومت آزاد شد و امروز به خاطر قدس، مسجد الاقصی و فلسطین وارد نبرد می شود، را ستود.

العاروری هشدار داد که کابینه جدید صهیونیستی، ساختار جنایتکارانه ای دارد که به جامعه بین المللی و روابط بین الملل اهمیت نمی دهد.

وی گفت که هدف این رژیم، سیطره بر قدس، کرانه باختری و مسجد الاقصی، اخراج اهالی قدس از محله‌هایشان، انتقال یک میلیون شهرک‌ نشین به کرانه باختری، تخریب خانه‌های فلسطینیان و تبعیدشان است.

العاروری وزرای کابینه صهیونیستی را عناصر فاشیست توصیف کرد و خواستار وحدت فلسطینیان بر سر دیدگاه ملی راهبردی مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی شد.

وی از سازمان آزادیبخش و تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا در تمامی مجامع و دادگاه های بین المللی برای افشای ماهیت این رژیم اقدام کند و بر ضرورت افزایش مقاومت مردمی و مبارزه مسلحانه علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی انتظار نداشت در اریحا مقاومت و هسته های مسلحانه وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: شهادت هر جوان فلسطینی باعث می شود رزمندگان بیشتری وارد مقاومت شوند.

وی ضمن ستودن فلسطینیان 1948 به عنوان بخشی از آرمان فلسطین، هشدار داد سران افراط گرای رژیم به خاطر شکست هایشان همواره آماده تعدی به مقدسات فلسطین هستند.

پربیننده ترین خبرها