گزارش خبرنگار العالم از حملات رژیم صهیونیستی به دمشق

يکشنبه 30 بهمن 1401 - 12:30

در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به چند نقطه در دمشق و اطراف آن از جمله چند منطقه مسکونی، 5 نفر به شهادت رسیده و 15 نفر دیگر مجروح شدند.

العالم - سوریه

به گزارش خبرنگار العالم، آنچه که می‌بینید ویرانه‌های ناشی از زلزله ویرانگر اخیر نیست بلکه حاصل تجاوز هوایی جدید رژیم صهیونیستی به دمشق و مناطق اطراف آن است، این تصاویر به وضوح حجم ویرانی ناشی از این تجاوز را نشان می دهند.

منابع نظامی سوری اعلام کردند در این حمله شماری از غیر نظامیان به شهادت رسیده یا مجروح شدند و خسارات سنگینی به منازل شهروندان وارد آمد.

به گفته منابع سوری، رژیم صهیونیستی اقدام به حملات موشکی از جولان اشغال کردند که با مقابله پدافند هوایی سوریه تعدادی از موشک ها منهدم شدند.

با اینکه تصویر کامل و واضحی از این تجاوز هنوز به دست نیامده است اما شواهدی که از منطقه "کفرسوسه" در دمشق به دست آمده است نشان می‌دهد که رژیم اشغالگر بی توجه به حجم ویرانی‌های ناشی از زلزله در سوریه و رنجی که اکنون گریبانگیر مردم است، قصد داشته است بیشترین تعداد از غیر نظامیان را هدف قرار دهد.

مقامات این رژیم در مقابل این وحشی گری سکوت اختیار کرده اند گویی که این جنایت کار آنها نبوده است. اکنون همه دیده ها متوجه جامعه بین المللی است که آیا واکنشی در برابر این جنایت نشان می دهند و حداقل این رژیم را به خاطر این جنایت مورد انتقاد قرار می دهند یا خیر.

پربیننده ترین خبرها