حماس: صبر مقاومت در برابر صهیونیست‌ها رو به پایان است/ آمادگی برای پاسخ به تجاوز اشغالگران

حماس: صبر مقاومت در برابر صهیونیست‌ها رو به پایان است/ آمادگی برای پاسخ به تجاوز اشغالگران
پنج‌شنبه 4 اسفند 1401 - 10:27

حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) گفت: مقاومت قهرمان در نوار غزه، دژ مستحکم و شمشیر ملت فلسطین است.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش شبکه الاقصی، حازم قاسم روز پنجشنبه گفت: مقاومت قهرمان در نوار غزه، دژ مستحکم و شمشیر ملت فلسطین است و همواره برای دفاع از ملت آماده است و همه جنایت های دشمن صهیونیستی را رصد می کند.

وی افزود: ملت ما برغم جنایت ها و کشتارهای دشمن، در همه میدان ها به انقلاب بزرگ خود ادامه می دهد و تلاش ها برای پایمال کردن حق آن به نتیجه نخواهد رسید.

قاسم بیان کرد: مقاومت معادله موشک برابر موشک را نهادینه کرده است و همواره آماده پاسخگویی به تجاوز اشغالگران است.

منابع خبری بامداد پنجشنبه از حملات موشکی از نوار غزه به شهرک‌های صهیونیستی در فلسطین اشغالی در پاسخ به جنایت روز چهارشنبه صهیونیست ها در نابلس خبر دادند.

در همین رابطه سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، به دنبال حملات موشکی از نوار غزه، آژیر هشدار حملات موشکی در سدیروت و عسقلان به صدا در آمد.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح چهارشنبه به بهانه بازداشت چند فلسطینی به شهر نابلس در کرانه باختری یورش برده و با فلسطینیان درگیر شدند که در نتیجه آن، ۱۱ نفر از فلسطینیان شهید و ۱۰۲ نفر زخمی شدند.

به دنبال شهادت ۱۱ فلسطینی در یورش روز چهارشنبه صهیونیست‌ها به نابلس، گروه‌های مختلف فلسطین در بیانیه‌های جداگانه اعلام کردند که تداوم آتش تجاوز و تشدید تنش‌ها در کرانه باختری، ‌رژیم اشغالگر را خواهد سوزاند.

پربیننده ترین خبرها