کنعانی: رژیم در معرض فروپاشی صهیونیستی ارزش حمایت و سرمایه گذاری ندارد

کنعانی: رژیم در معرض فروپاشی صهیونیستی ارزش حمایت و سرمایه گذاری ندارد
پنج‌شنبه 4 اسفند 1401 - 10:59

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه رژیم در معرض فروپاشی صهیونیستی ارزش حمایت و سرمایه گذاری ندارد، گفت: دولت آمریکا می‌تواند به حمایت‌های دائمی خود از این رژیم ادامه دهد، ولی تغییری در زوال محتوم این رژیم رخ نمی‌دهد.

العالم - فلسطین اشغالی

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) در یک رشته توئیت در پی اظهارات «یائیر لاپید» نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی درباره فروپاشی این رژیم نوشت: درحالی که کوهن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی پیوستن کشورهای جدیدی به قطار سازش است، لاپید نخست وزیر سابق هشدار می‌دهد «اسرائیل تا ۶ ماه دیگر از درون متلاشی می‌شود».

وی با بیان اینکه رژیم غاصب و جنایتکار و البته در معرض فروپاشی، ارزش حمایت و سرمایه گذاری ندارد، خاطرنشان کرد:‌ نه فقط اتلاف سرمایه مادی، بلکه موجب اتلاف اعتبار معنوی و تنزل جایگاه اخلاقی و انسانی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: دولت آمریکا به عنوان متحد استراتژیک و بزرگ‌ترین حامی رژیم آپارتاید صهیونیستی، می‌تواند به حمایت‌های دائمی خود از رژیم و نیز فشار همه جانبه به برخی کشورها برای عادی سازی روابط با آن ادامه دهد، اما قطعا تغییری در فروپاشی درونی و زوال محتوم رژیم بی ریشه اسرائیل رخ نخواهد داد.

پربیننده ترین خبرها