تیراندازی‌های مرگبار یک جوان در فلوریدا/ 3 نفر از جمله یه کودک کشته شدند

تیراندازی‌های مرگبار یک جوان در فلوریدا/ 3 نفر از جمله یه کودک کشته شدند
پنج‌شنبه 4 اسفند 1401 - 12:22

در ادامه خشونت‌های سریالی در آمریکا، جوان ۱۹ ساله در فلوریدا سه نفر شامل یک کودک را به ضرب گلوله کشته است.

العالم - آمریکا

رسانه‌ها و مقام‌های آمریکا از «اورنج کانتی» ایالت فلوریدا خبر دادند که تیراندازی‌های مرگبار یک جوان، جان سه نفر شامل یک کودک ۹ ساله را گرفته است.

شبکه «سی‌ان‌ان» و روزنامه «نیویورک تایمز» صبح روز پنجشنبه (به وقت تهران)در خبری فوری گزارش دادند که سه نفر طی سلسله تیراندازی‌ها در اورنج کانتی کشته شدند.

طبق این گزارش‌ها، در نتیجه این خشونت مسلحانه سه نفر کشته شدند که در بین قربانیان یک کودک 9 ساله و عکاس یک شبکه تلویزیونی محلی جانشان را از دست دادند.

به گفته مقام‌های آمریکایی، جوان ۱۹ ساله به نام «کیت ملوین موزس» صبح روز چهارشنبه (به وقت محلی فلوریدا) به زن ۲۰ ساله در اورنج کانتی شلیک کرد و جان او را گرفت. این ضارب سپس مدتی بعد به همان صحنه تیراندازی برگشت و حاضران در صحنه را به رگبار بست که در در نتیجه آن کارمند و عاس یک رسانه محلی که در حال تهیه گزارش بود کشته شد و همچنین یک کودک ۹ ساله در همین تیراندازی جان باخت.

به گفته کمیسر اورنج کانتی، ضارب توسط نیروهای پلیس دستگیر شده و در بازداشتگاه قرار گرفته است. گفته می‌شود که «کیت ملوین موزس» سابقه رفتار مجرمانه شامل موارد مرتبط با سلاح و خشونت را دارد.

به گفته مقام‌های پلیس آمریکا، هنوز مشخص نیست چرا فرد ضارب اقدام به هدف قرار دادن افراد حاضر در صحنه شامل خبرنگار و کودک ۹ ساله کرده و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

فارس

پربیننده ترین خبرها