راهپیمایی گسترده مردم یمن در همبستگی با فلسطین+ویدئو

جمعه 5 اسفند 1401 - 14:34

مردم یمن امروز جمعه در پاسخ به فرخوان عبدالملک الحوثی رهبر انقلاب یمن، راهپیمایی گسترده ای تحت عنوان "وفاداری به شهید الصماد و همبستگی با فلسطین و هشدار به ائتلاف متجاوز" برگزار کردند.

العالم - يمن

مردم صنعا به کشورهای عضو ائتلاف متجاوز و مزدورانشان هشدار دادند که در صورت عدم رفع محاصره و عدم بازگشایی بنادر و فرودگاه ها ، پاسخ محکمی به آنها خواهند داد.

شرکت کنندگان، پرچم یمن و فلسطین و تصاویر عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انقلاب یمن و شهید سید حسین بدرالدین الحوثی و شهید صالح الصماد و پارچه نوشته هایی در محکومیت سیاست استعماری آمریکا و تجاوگری های آمریکایی- سعودی به یمن و محکومیت محاصره در دست داشتند.

تظاهرکنندگان شعارهای همبستگی با ملت فلسطین و مخالفت با تجاوز به فلسطین و یمن از جمله (مردمی که رهبرانش شهید هستند... تسلیم دشمنان نمی شود)، (مردم یمن حضور دارند... پیش به سوی الاقصی )، (مطالبات ما بشردوستانه است)، (آخرین هشداربه متجاوزان... یمن را رها کنید، (آمریکا و اشغالگرانگلیسی باید برود) سر دادند.

فرماندار استان صعده در سخنرانی خود ضمن ادای احترام به شرکت کنندگان در راهپیمایی، بر ادامه راه الصماد تاکید کرد و گفت: زیر لوای عبدالملک بدرالدین الحوثی در مسیر رهایی از قیمومیت گام برمی داریم.

وی خطاب به ملت فلسطین و مقاومت گفت: عزم خود را جزم و صفوف خود را یکپارچه کنید ما با شما هستیم چرا که موشک های ما به اشغالگر صهیونیستی اصابت خواهد کرد.

وی همچنین به ائتلاف متجاوز گفت: اگر فرودگاه ها و بنادر را باز نکنید و به محاصره پایان ندهید، پاسخ ما سخت و محکم خواهد بود.

پربیننده ترین خبرها