ولایتی در گفتگو با هنیه: پیروزی فلسطین بسیار نزدیک است

ولایتی در  گفتگو با هنیه: پیروزی فلسطین بسیار نزدیک است
يکشنبه 7 اسفند 1401 - 18:26

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: پیروزی فلسطین بسیار نزدیک تر از چیزی است که عده ای فکر می کنند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

رسانه های فلسطینی گزارش دادند، علی اکبر ولایتی روز یکشنبه در تماس تلفنی با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) پیروزی ها و موفقیت های میدانی مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی را تبریک و از جایگاه مقاومت و مبارزان فلسطینی در نزد امت اسلامی سخن گفت.

وی با اشاره به برگزاری نشست امنیتی عقبه تصریح کرد: این نشست نشانه بحران ها و تنگناهای رژیم صهیونیستی است که تلاش می کند با برگزاری چنین نشست هایی، از آن تنگناها خارج شود.

ولایتی افزود: این نشست ها تاثیری بر ملت فلسطین و مقاومت آن ها ندارد بلکه کشورها، گروه ها و جنبش های اسلامی که از فلسطین و مقاومت آن پشتیبانی می کنند بویژه در محور مقاومت رو به افزایش است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) نیز از ولایتی به خاطر این تماس تشکر کرد و گفت: ما در مرحله جدیدی از رویارویی با اشغالگران صهیونیست هستیم و مقاومت، امروز مانند روحی در وجود جوانان فلسطینی که درخط مقدم دفاع امت از قدس و مقدسات فلسطین هستند دمیده است و ما به یاری پروردگار یقین داریم.

اسماعیل هنیه اضافه کرد: ما نشست امنیتی اردن را پیگیری می کنیم و می دانیم که انتفاضه موجود در کرانه باختری، بحران و تنگنایی برای دشمن بوجود آورده است که نمی تواند با آن مقابله کند.

وی افزود: ده ها گردان مبارز هم اکنون در مناطق مختلف کرانه باختری با اشغالگران مبارزه می کنند به همین خاطر دولت آمریکا با اعمال فشار بر برخی طرف ها، برای نجات دشمن صهیونیستی شتافته است.

هنیه با بیان اینکه موضع عمومی ملت فلسطین در خصوص این نشست، مخالفت با آن است تصریح کرد: تشکیلات خودگردان در این نشست، نماینده خواسته های ملت فلسطین نیست و نتایج این نشست، تاثیری بر مقاومت ندارد و مقاومت، اقدام و پایداری ادامه خواهد یافت و ما به خوبی می دانیم که دشمن در بحرانی راهبردی قرار گرفته است که چنین نشست هایی آن را نجات نخواهد داد.

پربیننده ترین خبرها