گزارش العالم از نخستین یادواره شهدای رسانه محور مقاومت در تهران

دوشنبه 8 اسفند 1401 - 11:17

نخستین یادواره شهدای رسانه محور مقاومت با عنوان «راویان مقاومت» امروز (دوشنبه ۸ اسفند) در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با حضور شماری از مسئولان ایرانی از جمله فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و همچنین مدیران رسانه و روسای بنیاد شهید در ایران، لبنان، فلسطین، یمن، عراق و افغانستان برگزار شد.

العالم- ایران

بنابر گزارش خبرنگار العالم، این یادواره همچنین میزبان شماری از خانواده‌های شهدای رسانه در کشورهای محور مقاومت و شهدای رسانه ایرانی است.

خانم "ضیاء قدور" خبرنگار العالم، که فرزندش از شهدای محور مقاومت در سوریه است، در گفت‌وگو با تلویزیون العالم تصریح کرد که این سفر او به تهران برای حضور در یادواره شهدای رسانه محور مقاومت، نخستین سفر خارجی او محسوب می‌شود و حضور او به عنوان مادر شهید "یزن کحیل" خبرنگار سابق العالم، در این مراسم به این معناست که نام و یاد شهدای مقاومت برای همیشه جاودانه باقی خواهد ماند.

خانم قدور تصریح کرد: ایران در حمایت معنوی از خانواده‌های شهدای رسانه‌ای کشورهای عضو محور مقاومت مانند سوریه، لبنان و عراق و برخی دیگر از کشورها، پیشرو است.

پدر شهید یزن کحیل نیز اظهار داشت: همسرش، قدور و پسر شهیدش، یزن رسانه‌ای را انتخاب کردند که حقیقت را برای کل جهان به تصویر می‌کشد. دوربین محور مقاومت تنها سلاح در مقابله با جنگ ۱۴۸ کشور علیه سوریه است.

از سوی دیگر، عضو ستاد برگزاری اولین یادواره شهدای رسانه درباره برنامه‌های این یادواره تأکید کرد: تجلیل از مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران رسانه‌ها از جمله برنامه‌های نشست امروز- دوشنبه- خواهد بود.

پربیننده ترین خبرها