ادامه محاصره شهر اریحا به دنبال هلاکت شهرک نشین صهیونیست

سه شنبه 9 اسفند 1401 - 22:12

نظامیان اشغالگر صهیونیست برای دومین روز متوالی، به محاصره شهر اریحا در کرانه باختری رود اردن و اردوگاه های این شهر ادامه دادند.

العالم فلسطین اشغالی

نظامیان اشغالگر صهیونیست امروز (سه شنبه ) برای دومین روز متوالی، به محاصره شهر اریحا و اردوگاه های آن ادامه دادند.

محاصره شهر اریحا و بستن همه ورودی های آن از سوی نظامیان صهیونیست به دنبال هلاکت یک شهرک نشین صهیونیست به ضرب گلوله یک نیروی مقاومت فلسطینی در روز گذشته آغاز شد.

دستپاچگی و نگرانی نظامیان ارتش اشغالگر اسرائیل ، نشان می دهد که عملیات رزمندگان مقاومت فلسطینی به مراحلی پیشرفته رسیده است.

مسئولان امنیتی رژیم اشغالگر صهیونیست بیم آن دارند که انتفاضه سوم به وقوع بپیوندد و در چنین وضعیتی، میان سیاستمداران رژیم اشغالگر و فرماندهان امنیتی درزمینه نحوه تعامل با عملیات فلسطینی ها دراین باره اختلاف نظر وجود دارد.

فلسطینی هایی که متحمل تجاوزگری و حملات بسیار از سوی شهرک نشینان صهیونیست شده اند، به نظر می رسد که تصمیم شان در رویارویی با اشغالگر و پاسح به این حملات، بسیار پیشتر از تصمیم هایی است که درنشست های منطقه ای برای کاهش تنش با رژیم اشغالگر اتخاذ می شود.

فلسطینی ها آماده دفاع از سرزمین و مقدسات خود هستند و درخواست های مردمی و مسلحانه برای مقابله با جنایت های رژیم اشغالگر اسرائیل و شهرک نشینان و طرح های ضد فلسطینی آن ها افزایش یافته است.

شاید گزارش منتشر شده در روزنامه صهیونیستی هاآرتس تایید کننده این مدعا باشد که ارتش اسرائیل در آستانه انتفاضه ای دیگر درمعرض فروپاشی قرار گرفته است.

این نشریه همچنین اعلام کرده که افزایش تعداد اسرائیلی هایی که حاضر به خدمت سربازی نیستند و افزایش اعتراض ها و عدم تمایل افسران به فعالیت در ارتش رژیم اشغالگر ، نگرانی هایی را درباره آینده نزدیک ارتش ایجاد کرده است.

پربیننده ترین خبرها