دعموش توافق را کلید حل مشکلات لبنان دانست

دعموش توافق را کلید حل مشکلات لبنان دانست
جمعه 12 اسفند 1401 - 17:19

شیخ علی دعموش، معاون شورای اجرایی حزب  ‌الله لبنان از مردم این کشور خواست در این مرحله که لبنان شاهد مشکلات سیاسی، اقتصادی، معیشتی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی است، به مسئولیت‌های خود عمل کنند.

العالم - لبنان

وی در خطبه های امروز نماز جمعه افزود: باید بدانیم در لبنان تنها نیستیم تا بخواهیم به تنهایی همه مشکلات کشور را حل کنیم بلکه این کشور دارای ساختار پیچیده و متنوع سیاسی، فرقه ای و اجتماعی است به همین دلیل باید با یکدیگر همکاری کنیم و تمام توانمندی هایمان را برای نجات کشور و خروج از بن‌بستی که در آن گرفتار شده است، به کار گیریم.

دعموش خاطر نشان کرد: امروز ما به تکلیف خود در زمینه مقاومت، حفظ کشور، دفاع از منافع آن، خدمت به مردم و حفظ حاکمیت، حقوق و ثروت آن عمل می نماییم.

وی ادامه داد: در هر کاری که انجام می دهیم به دنبال دستاوردهای سیاسی نیستیم بلکه هدفمان آن است که لبنان با مقاومت، ارتش و مردم خود در برابر دشمن صهیونیستی قوی بماند و به زمان ضعفی که آمریکا آن را می‌خواهد، برنگردد لذا مهمترین مساله در زمان حاضر توافق برای انتخابات ریاست جمهوری و حل مشکلات معیشتی مردم است.

دعموش یادآور شد: لجاجت و سختگیری در مواضع در پرونده ریاست جمهوری به نفع کسی نیست بلکه مشکل را عمیق تر و خلاء را طولانی می کند.

وی گفت: توافق کلید راه حل مشکلات لبنان است که این نیز با ترجیح منافع مردم و کشور بر منافع شخصی محقق می شود وگرنه در همان دور باطل خواهیم ماند بدون اینکه بتوانیم رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که به نجات کشور کمک کند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها