وزیر تندروی نتانیاهو دستور تخریب خانه‌های فلسطینیان را در ماه رمضان صادر کرد

وزیر تندروی نتانیاهو دستور تخریب خانه‌های فلسطینیان را در ماه رمضان صادر کرد
دوشنبه 15 اسفند 1401 - 16:36

وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات جنجالی و تنش‌زای خود، این بار خواهان تخریب خانه‌های شهروندان فلسطینی‌ در ماه مبارک رمضان شد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری آناتولی، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به پلیس این رژیم دستور داد تا به بهانه «ساخت و ساز غیر قانونی» به روند تخریب خانه‌های فلسطینی‌ها در طول ماه مبارک رمضان ادامه دهد.

این وزیر تندرو همچنین افزود: ما نباید زندگی خود را به خاطر ماه رمضان تغییر دهیم.

رسانه‌های صهیونیست نیز در این باره گزارش دادند، علی‌رغم هشدارهای مقامات امنیتی نسبت به خطرات و پیامدهای چنین اقدامی اما پلیس رژیم اشغالگر خود را برای اجرایی کردن این دستور بن گویر مهیا می‌کند.

این در حالی است که مقامات رژیم صهیونیستی طی سال‌های گذشته به منظور جلوگیری از درگیری، طی ماه مبارک رمضان از تخریب منازل فلسطینیان خودداری می‌کردند.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی پیشتر نیز خواستار تسریع در روند تخریب خانه‌های فلسطینیان در بخش شرقی شهر اشغالی قدس شده بود.

سرزمین‌های اشغالی طی چند هفته اخیر در پی حملات نظامیان رژیم اسرائیل به مناطق فلسطینیان و تخریب برخی منازل آنها به بهانه «ساخت‌وساز بدون مجوز» شاهد تنش بوده است.

رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی هر چه بیشتر شهر اشغالی قدس و حذف و از بین بردن هویت اسلامی و مسیحی آنها در تلاش برای مصادره و غصب هر چه بیشتر خانه شهروندان فلسطینی و مسیحی این شهر است.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها