صفحه نخست روزنامه ها امروز 16 اسفند 1401؛

مسمومیت دانش‌آموزان جنایت بزرگ است/ ریزش 12 هزار تومانی دلار در یک هفته/ سایه جنگ داخلی بر اسرائیل

مسمومیت دانش‌آموزان جنایت بزرگ است/ ریزش 12 هزار تومانی دلار در یک هفته/ سایه جنگ داخلی بر اسرائیل
سه شنبه 16 اسفند 1401 - 07:57

صفحه نخست روزنامه‌ها امروز 16 اسفند 1401 را در این خبر مشاهده کنید.

العالم - ایران / سیاسی

تیتر یک روزنامه های صبح امروز (16 اسفند 1401) به بیانات روز گذشته رهبر انقلاب در مراسم روز درختکاری اختصاص پیداکرده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بخش از سخنان‌شان به موضوع «مسمومیت دانش‌آموزان» اشاره کردند و با تاکید بر اینکه مسئولان و دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی باید با جدیت آن را دنبال کنند گفتند: این موضوع یک جنایت بزرگ و غیرقابل اغماض است و اگر کسانی در این ماجرا دست داشته باشند، باید عوامل و مسببین آن به اشد مجازات برسند.

کاهش 12 هزار تومان دلار و ورود به کانال 48 هزار تومان از دیگر موضوعاتی بود که برخی از روزنامه‌های صبح کشور به آن پرداختند.

در همین خصوص کیهان نوشت: «کانال‌های معاملات فردایی دلالان هم که طی روزهای گذشته در حال قیمت‌‌سازی برای جلوگیری از ریزش شدیدتر نرخ‌ها بودند، بالاخره در برابر موج ریزش‌های دیروز کم آوردند به طوری که دلار فردایی وارد کانال 49 هزار تومان شد و تا لحظه تنظیم این گزارش در اکثر این کانال‌ها دلالان نرخ‌های حدود 49 هزار و 400 تومان را پیشنهاد کردند. البته این روند نزولی همچنان ادامه داشت و احتمال ریزش بیشتر هم وجود دارد.»

وطن امروز نیز در صفحه بین‌الملل خود با اشاره به تظاهرات گسترده در سرزمین‌های اشغالی در یادداشتی با عنوان «سایه جنگ داخلی بر اسرائیل» نوشته است: «اعتراضات در رژیم صهیونیستی به نظامیان و نیروهای هوایی این رژیم نیز رسیده و روند مخالفت‌ها با نتانیاهو و کابینه افراطی وی را وارد فاز پیچیده و حساسی کرده است. 9 هفته از اعتراضات در سرزمین‌های اشغالی می‌گذرد و روزبه‌روز آتش شورش و درگیری بین جناح‌های مختلف این رژیم شعله‌ورتر می‌شود. این اعتراض‌ها بعد از طرح نتانیاهو و کابینه افراطی وی برای تغییر در روند قضایی رژیم صهیونیستی رخ داد.»

گالری

پربیننده ترین خبرها