اهداف رژیم صهیونیستی از تشدید حملات وحشیانه علیه کرانه باختری و قدس

اهداف رژیم صهیونیستی از تشدید حملات وحشیانه علیه کرانه باختری و قدس
پنج‌شنبه 18 اسفند 1401 - 23:13

ناظران بر این باورند که رژیم اشغالگر برای تسریع در اجرای نقشه شوم خود در سرزمین های اشغالی فلسطین، جنگی بی امان در کرانه باختری و قدس اشغالی به راه انداخته است.

العالم _ نظرکده

رهبران جنبش جهاد اسلامی با اشاره به جنگ دیوانه وار رژیم اسرائیل در کرانه باختری و قدس اشغالی می گویند که شروع این جنگ در این مقطع زمانی دو دلیل دارد؛ اول این که حکومت فاشیست کابینه «نتانیاهو» می خواهد با ارعاب مردم فلسطین و از بین بردن روحیه مقاومت با کشتارهای فجیع، طرح شهرک سازی خود را در کرانه باختری اجرا کند و کنترل کامل خود را بر قدس اشغالی گسترش دهد و دوم این که حکومت صهیونیستی از شکاف ها و بحران های داخلی بی سابقه ای رنج می برد که منجر به شکاف های بزرگ در خیابان های این رژیم شده است، بنابراین سعی دارد واقعیت جدیدی ایجاد کند تا خیابان های اسرائیل را از این شکاف ها و بحران های داخلی به سمت حمله به فلسطینی ها در کرانه باختری و قدس اشغالی منحرف کند.

رهبران جهاد اسلامی تاکید می کنند که طرح رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس موفق نبوده و نخواهد بود زیرا مردم فلسطین به مبارزه و استقامت خود ادامه خواهند داد و جنگ در کرانه باختری در همین منطقه باقی نخواهد ماند بلکه در مقطعی مناسب، مقاومت غزه نیز وارد نبرد خواهد شد و سپری قوی و پشتیبانی نیرومند برای مقاومت در کرانه باختری خواهد شد.

در همین حال محققان می گویند که رژیم صهیونیستی بر پایه جنایت استوار است و جنایات جدید آن به دلیل وتوی آمریکا، با سکوت مشکوک جامعه بین الملل همراه شده است، وتویی که مانند شمشیری بر گردن جامعه بین المللی است.

آنان تاکید می کنند که این رژیم همچنان به ارتکاب اقدامات تروریستی علیه مردم فلسطین ادامه می دهد زیرا از حمایت آمریکا در جامعه بین المللی برخوردار است.

این در حالی است که اراده ملت فلسطین برای همگان به اثبات رسیده است و عملیات انفرادی چیزی جز مشت نمونه خروار نیست که آینده جدیدی را در درگیری فلسطینیان با رژیم صهیونیستی خواهد ساخت.

پژوهشگران تاکید می کنند که سیاست کنونی رژیم اشغالگر کوتاه مدت است، زیرا ناشی از سلطه احزابی است که از اعمال خشونت برای رسیدن به اهداف خود بهره می برند هرچند از واقعیت مبارزه فلسطینیان که سیاست های فاشیستی آنان را خنثی خواهد کرد، شوکه خواهند شد.

آنها تأکید می‌کنند که حکومت نتانیاهو از حکومت های پیشین صهیونیست در ارتکاب جنایت پیشی گرفته است هرچند این جنایات نخواهد توانست در برابر مقاومت مبارزان فلسطینی ادامه یابد.

پربیننده ترین خبرها