دیدار قائم مقام وزارت خارجه کویت با علی باقری

دیدار قائم مقام وزارت خارجه کویت با علی باقری
دوشنبه 22 اسفند 1401 - 19:40

قائم مقام وزارت خارجه کویت در دیدار با علی باقری از سیاست همسایگی دولت سیزدهم تمجید و ابراز امیدواری کرد که این سیاست باعث پیشرفت و توسعه همکاری‌های دوجانبه و منطقه‌ای و بهبود ثبات و امنیت در منطقه شود.

العالم - ایران

علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه امروز (دوشنبه) ۲۲ اسفند ماه با «منصور عباد العتیبی» قائم مقام وزارت خارجه کویت در تهران دیدار و درخصوص موضوعات دوجانبه و همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین همکاری دو کشور در مجامع بین‌المللی گفت‌و‌گو و تبادل نظر کرد.

در این دیدار، علی باقری با اشاره به تلاش‌های گسترده انجام شده برای ارتقای روابط فیما‌بین در چارچوب سیاست‌های دولت آیت‌الله رئیسی مبنی بر گسترش روابط با همسایگان، از ادامه این تلاش‌ها در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی، کنسولی و فرهنگی خبر داد.

معاون سیاسی وزارت خارجه با اشاره به روابط خوب دو کشور، خواستار افزایش رایزنی‌ها و مشورت‌های سیاسی و تسریع در اجرای تفاهمات دو جانبه شذ.

قائم مقام وزارت خارجه کویت نیز با اشاره به پیوندهای مشترک و تاریخی روابط دو کشور، از سیاست همسایگی دولت آیت‌الله رئیسی تمجید و ابراز امیدواری کرد که این سیاست موجب پیشرفت و توسعه همکاری‌های دوجانبه و منطقه‌ای و بهبود ثبات و امنیت در منطقه شود.

وی همچنین از توافق صورت گرفته بین جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی برای از سرگیری روابط و بازگشایی سفارتخانه‌ها تمجید کرد.

پربیننده ترین خبرها