3 مجروح در میان نظامیان اشغالگر متجاوز به نابلس

پنج‌شنبه 25 اسفند 1401 - 09:19

در جریان تهاجم ارتش رژیم اشغالگر به شهر نابلس در شمال کرانه باختری اشغالی در سحرگاه امروز پنجشنبه، درگیری‌های مسلحانه با نیروهای مقاومت رخ داد که منجر به مجروح شدن سه سرباز این رژیم با نارنجک های دست ساز فلسطینیان گردید.

العالم - فلسطین اشغالی

رسانه‌های عبری گزارش دادند که در پی یورش شهرک‌نشینان به مقبره حضرت یوسف نبی(ع) در منطقه شرقی شهر، سربازان اشغالگر بر اثر انفجار مواد منفجره دست ساز توسط رزمندگان مقاومت مجروح شدند.

بر اساس بیانیه‌های منتشر شده از سوی گردان‌ها و گروه‌های مقاومت به رهبری گردان‌های قدس - تیپ نابلس، آنها اعلام کردند که با این تهاجم مقابله کرده‌اند و نیروهای اشغالگر را مسلح نموده‌اند.

بر اساس بیانیه‌های مختصر، رزمندگان مقاومت توانستند مستقیماً یک دستگاه جیپ نظامی، تعدادی سرباز در حال عبور از خیابان و تجمع شهرک‌نشینان را با مواد منفجره و گلوله هدف قرار دهند و یک هواپیمای دوربین مداربسته در ارتفاع پایین را نیز هدف قرار دهند.

تیپ های مقاومت تأکید کردند که عملکرد مقاومت و استفاده از سلاح برای دفاع حق مشروع فلسطینی ها است و نبرد آنها ادامه دارد.

منابع محلی از یک سو گفتند: «تک تیراندازان اشغالگر از پشت بام ساختمان ها در خیابان عمان در منطقه شرقی بالا رفتند، در حالی که شهرک نشینان به آرامگاه حضرت یوسف نبی(ع) یورش بردند».

همین منابع افزودند: ارتش رژیم اشغالگر نیروی کمکی نظامی به شهرک «کفرقلیل» در حومه جنوبی شهر اعزام کرد.

هلال احمر فلسطین صبح دیروز از مجروح شدن 28 شهروند فلسطینی در حمله نیروهای اشغالگر به نابلس خبر داده بود.

گفتنی است هر از چندگاهی، صدها شهرک نشین، تحت حفاظت نظامیان اشغالگر و جیپ های نظامی، با حمایت کابینه رژیم صهیونیستی در تل آویو و تحریک خاخام های تندرو برای اهداف و مقاصد تلمودی، به آرامگاه حضرت یوسف نبی(ع) یورش می برند.

مبارزان مقاومت و مردم فلسطین با این تهاجمات مقابله می کنند.

پربیننده ترین خبرها