برگزاری راهپیمایی مردمی در خان یونس توسط حماس

برگزاری راهپیمایی مردمی در خان یونس توسط حماس
جمعه 26 اسفند 1401 - 20:32

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز (جمعه) راهپیمایی گسترده را در شهر خان یونس در جنوب باریکه غزه در حمایت از مسجد الاقصی، کرانه باختری و اسرای فلسطینی دربند در زندان های رژیم صهیونیستی برگزار کرد.

العالم – فلسطین اشغالی

شرکت کنندگان در این راهپیمایی پس از اقامه نماز در مساجد شهر گردهم آمدند و با سردادن شعارهای فدای قدس و مسجدالاقصی و برافراشتن بنرهای درود بر رزمندگان قهرمان مقاومت در کرانه باختری، همبستگی خود را با اسرای فلسطینی دربند در زندان های رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

"حازم قاسم" سخنگوی حماس طی سخنانی در این راهپیمایی گفت: ما در کنار رزمندگان مقاومت در کرانه باختری و قدس و محافظان مسجد الاقصی هستیم و حمایت خود را از انتفاضه مردم در نابلس، جنین، اریحا و اغوار اعلام می کنیم.

وی نسبت به تشدید اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس در ماه مبارک رمضان هشدار داد و گفت : معادله ای که مقاومت در عملیات شمشیر قدس ایجاد کرده است، همچنان وجود دارد.

حازم تاکید کرد: مقاومت درحال گسترش است و در کرانه باختری وارد مرحله ای حساس شده است و تا زمانی که آزادی و عزت مردم ما به دست نیاید، متوقف نخواهد شد، مقاومت، رژیم صهیونیستی را مجبور به پرداخت هزینه کرده است، وقتی یک فلسطینی در جنین به شهادت برسد، رژیم صهیونیستی پاسخ آن را در عمق خود دریافت می کند.

وی وحدت رزمندگان مقاومت در کرانه باختری و غزه را ستود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها