سید حسن نصرالله: حمله دشمن به هر منطقه در لبنان با واکنش سریع مقاومت روبرو خواهد شد

سید حسن نصرالله: حمله دشمن به هر منطقه در لبنان با واکنش سریع مقاومت روبرو خواهد شد
چهارشنبه 2 فروردين 1402 - 20:11

دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت «حسین الشامی» از فرماندهان مقاومت لبنان گفت: هر حمله از سوی رژیم صهیونیستی به هر منطقه ای در لبنان و یا به هر شخصی در اراضی لبنان چه لبنانی باشد چه فلسطینی یا اتباع دیگر، با واکنش مقاومت روبرو خواهد شد.

العالم ـ لبنان

سید حسن نصرالله تاکید کرد: حادثه‌ای که هفته گذشته در شمال فلسطین اشغالی رخ داد، رژیم اشغالگر را سردرگم کرد و سکوت حزب الله بخشی از مدیریت نبرد و بیانگر حکمت است.

وی افزود: دشمن اسرائیلی در بحران بسر می برد و این ضعف و بحران و سردرگمی و ناامیدی و عدم اعتماد صهیونیست ها به یکدیگر و به آینده‌شان تاکنون در تاریخ رژیم صهیونیست بی سابقه بوده است.

دبیر کل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: وقتی سران دشمن تا به این حد احمق باشند، متوجه می شویم که پایان کار نزدیک است.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: هر حمله از سوی رژیم صهیونیستی به هر منطقه ای در لبنان و یا به هر شخصی در اراضی لبنان چه لبنانی باشد چه فلسطینی یا اتباع دیگر، با واکنش مقاومت روبرو خواهد شد.

وی درباره اوضاع داخلی و وضعیت اقتصادی لبنان گفت: تصمیمات آمریکا و رفتار بانکهای لبنان باعث شد که مردم سپرده‌های خود را خارج کنند و آن را در موسسه قرض الحسنه قرار دهند.اعتصاب بانک ها دیگر به هیچ وجه قابل قبول نیست زیرا به بحرانی تر شدن اوضاع منجر می شود.

سید حسن نصرالله افزود: یکی از عوامل تقویت لیر، سرمایه گذاری است و سرمایه گذار چینی آماده سرمایه گذاری و شروع پروژه هایی به ارزش 12 میلیارد دلار است.

وی خاطرنشان کرد: چین آماده سرمایه گذاری در لبنان است، چرا درها بسته است؟ این فقط به تصمیم و شجاعت سیاسی نیاز دارد

سید حسن نصرالله تاکید کرد: حزب الله در کنار مردم باقی خواهد ماند و هیچگاه از وظایف خود شانه خالی نخواهد کرد.

دبیر کل حزب الله لبنان درخصوص اوضاع یمن گفت: به لطف استواری و استقامت مردم یمن، امیدهای زیادی برای راه حل وجود دارد و این چیزی است که ما خواستار آن هستیم.

وی تاکید کرد: از روز اول جنگ علیه یمن ما در کنار ملت یمن بوده ایم و این موضعی است که ما به آن افتخار می کنیم. امیدواریم همه چیز در مسیر پایان دادن به تجاوز و محاصره در یمن باشد.

پربیننده ترین خبرها