اعلام حمایت مردم لبنان از مقاومت در 'روز زمین'

اعلام حمایت مردم لبنان از مقاومت در 'روز زمین'
جمعه 11 فروردين 1402 - 18:08

"دیدار ملی حمایت از مقاومت" امروز جمعه به مناسبت "روز زمین" در شهر نبطیه در جنوب لبنان تجمعی برای اعلام همبستگی با فلسطین برگزار کرد.

العالملبنان

در این تجمع رهبران احزاب و نیروهای ملی و فلسطینی شرکت کردند.

"قیصر مصطفی" مسئول هماهنگی "دیدار ملی حمایت از مقاومت" در این مراسم گفت: ما به اینجا آمده ایم، تا روز زمین را گرامی بداریم و بگوییم که ما و فلسطینی ها در یک سنگر در برابر دشمن غاصب و اشغالگر ایستاده ایم که همه ما را هدف قرار داده است، دشمنی که هدفش تجزیه و نابودسازی امت عربی و اسلامی بر اساس فرهنگ تجاوزکارانه آمریکایی است که با همین شیوه سرخپوست ها ، صاحبان اصلی آمریکا، را نابود کردند.

"ابو ولید محمد رشید" از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز گفت: روز زمین روز تمام فلسطینیان ساکن داخل و خارج این سرزمین است؛ به ویژه در روزهای پر برکت ماه مبارک رمضان، ماه صبر و جهاد که به رغم توطئه مزدوران و عادی سازان، همه با شور و شوق منتظر آزادی فلسطین در آینده نزدیک هستند.

گفتنی است نظامیان صهیونیست در تاریخ 30 مارس سال 1976 تظاهرات فلسطینیان که در اعتراض به سیاست مصادره اراضی در مناطق الجلیل واقع در شمال فلسطین برگزار شده بود را سرکوب کردند. در این تظاهرات که دو روز ادامه داشت، 6 فلسطینی ساکن مناطق مذکور به شهادت رسیده و صدها نفر دیگر زخمی شدند و بیش از 300 نفر بازداشت شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها