خطیب مسجد الاقصی درباره 'دسیسه بزرگ' صهیونیست ها هشدار  داد

خطیب مسجد الاقصی درباره 'دسیسه بزرگ' صهیونیست ها هشدار  داد
شنبه 12 فروردين 1402 - 20:59

خطیب مسجد الاقصی، امروز شنبه، درباره توطئه بزرگ رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان برای هدف قرار دادن مسجد الاقصی مبارک همزمان با عید یهودی موسوم به "عید فصح" هشدار داد.

العالم- فلسطين

شیخ عکرمه صبری با اشاره به تهدیدات روز افزون صهیونیست ها برای هجوم به مسجد الاقصی و ذبح قربانی در روز چهارشنبه آینده، گفت: این رژیم در حال تدارک توطئه و دسیسه بزرگ برای این مسجد شریف همزمان با "عید فصح" است.

وی تاکید کرد: گروه های شهرک نشین پا از حد فراتر گذاشته اند و خواهان ورود به مسجدالاقصی از همه دربها هستند تا سیطره خود بر این مسجد را نشان دهند.

خطیب مسجد الاقصی گفت: دعوت برای "ذبح قربانی" و اجازه دادن به شهرک نشینان برای انجام این امر، نشان می دهد که تهاجم جدید و خطرناکی علیه الاقصی آغاز شده است.

شیخ عکرمه صبری با اشاره به اینکه این تجاوز در نهایت با هدف تحمیل حاکمیت یهود بر قدس است، کابینه رژیم اشغالگر را مسئول عواقب این امر دانست و تاکید کرد که هدف کابینه نتانیاهو جلب نظر راستگرایان افراطی است.

خطیب الاقصی خاطرنشان کرد: اشغالگران، با حملات مستمر به نمازگزاران و نگهبانان و معتکفین، صحن مسجد الاقصی را به محل درگیری تبدیل کرده اند.

این اقدامات صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی درحالی صورت می‌گیرد که فلسطینی‌ها نیز خواستار تشدید اعتکاف در این مکان مقدس با هدف ناکام گذاشتن توطئه‌ها و جنایات صهیونیست‌ها شده‌اند.

پربیننده ترین خبرها