گروه های مقاومت فلسطینی عملیات تل آویو را تبریک گفتند

گروه های مقاومت فلسطینی عملیات تل آویو را تبریک گفتند
سه شنبه 15 فروردين 1402 - 17:38

گروه‌های فلسطینی حمله قهرمانانه با سلاح سرد به نظامیان صهیونیست در جنوب شهر تل آویو توسط یک جوان فلسطینی ساکن الخلیل را پاسخ طبیعی به جنایات صهیونیست ها در حق ملت فلسطین و مقدسات آن ها دانستند و این عملیات را تبریک گفتند.

العالم _ فلسطین

عبداللطیف القانوع، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» عملیات قهرمانانه حمله با چاقو در مرکز سرزمین های اشغالی را در چارچوب ادامه پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر از جمله حمله به نمازگزاران و معتکفان در مسجد الاقصی و تلاش برای برگزاری مراسم قربانی تلمودی در آن مکان دانست و آن را تبریک گفت.

القانوع تصریح کرد: عملیات حمله با چاقو نزدیک تل آویو و عملیات دو روز پیش در بیت أمر در الخلیل، نشانه شکست سرویس های امنیتی رژیم اشغالگر است و ثابت می کند که مقاومت می تواند برای دفاع از مردم و مقدسات فلسطینی ها ، اشغالگران را هر جایی هدف قرار دهد.

وی تاکید کرد که حملات فرزندان ملت فلسطین برای دفاع از مسجد الاقصی و مقابله با هجوم احتمالی شهرک نشینان به آن ادامه خواهد یافت و تشدید خواهد شد.

جنبش فلسطینی المجاهدین نیز تاکید کرد که عملیات قهرمانانه در تل آویو معادله جدیدی را در درگیری با صهیونیست ها به اثبات می رساند که با هدف مقابله با تجاوز به مسجد الاقصی و حامیان آن صورت می گیرد.

این جنبش تاکید کرد که اشغالگران هیچ امنیتی در سرزمین پاک و پربرکت فلسطین ندارند و باید آن را ترک کنند و بدانند که نقشه های شوم آنان برای مسجد الاقصی به نتیجه نخواهد رسید زیرا مردم فلسطین با تمام قدرت از بیت المقدس و مقدسات آن حمایت خواهند کرد.

کمیته های مقاومت در فلسطین هم اعلام کردند که عملیات تل آویو ، ضربه ی جدید به سیستم امنیتی و نظامی رژیم اسرائیل است و بار دیگر شکنندگی رژیم جنایتکار را به اثبات رساند.

جنبش فلسطینی "الاحرار" نیز به نوبه خود اعلام کرد که این عملیات موید این است که مقاومت ادامه دارد و تمامی تلاش ها برای از بین بردن مقاومت شکست خورده است.

جنبش الاحرار افزود که عملیات حمله با چاقو در زمان و مکان مناسب انجام شد زیرا ضربه ای مهلک به سیستم امنیتی و نظامی رژیم اشغالگر است و تاکید می کند که رژیم اشغالگر در سرزمین فلسطین امنیت و آرامش نخواهد داشت.

پربیننده ترین خبرها