هشدار هنیه به اشغالگران درباره استمرار تجاوز به مسجد الاقصی

هشدار هنیه به اشغالگران درباره استمرار تجاوز به مسجد الاقصی
پنج‌شنبه 17 فروردين 1402 - 22:56

رئیس دفتر سیاسی حماس با رهبران گروههای فلسطینی در بیروت پایتخت لبنان دیدار کرد.

العالم – فلسطین

اسماعیل هنیه تجاوز مستمر صهیونیستی به مسجد الاقصی را محکوم کرد و آن را جنایتی بی سابقه و تعدی به امت اسلامی و مقدسات آن خواند.

وی افزود: کابینه صهیونیبستی را کاملا مسئول تعدی ددمنشانه به مسجد الاقصی و نمازگزاران فلسطینی و اعتکاف کنندگان در آن می دانیم و تاکید می کنیم که مردم فلسطین و گروه‌های مقاومت هرگز در برابر این تجاوز پلید سکوت نمی کنند.

هنیه جامعه جهانی و سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب را به انجام مسئولیتهایشان و اقدام فوری برای نجات قدس در برابر یهودی سازی و جلوگیری از تقسیم مسجد الاقصی و مهار رژیم صهیونیستی و جلوگیری از استمرار تجاوزاتش به سرزمین، مردم و مقدسات فلسطین فراخواند.

وی از نیروهای امت عربی و اسلامی و آزادیخواهان جهان اقدام فوری برای یاری قدس و فلسطین و دفاع از مسجد الاقصی و حمایت از آن را خواستار شد و گفت که همه باید به مسئولیتهایشان در قبال اولین قبله و معراجگاه پیامبر (ص) عمل کنند.

هنیه از تمام گروههای مقاومت فلسطین وحدت صف و افزایش شدت مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را خواستار شد و تاکید کرد که اولویت امروز، مقاومت در برابر اشغالگری صهیونیستی است و وحدت ملی و مقاومت تنها راه تحقق پیروزی و شکست پروژه صهیونیستی است.

وی به کابینه صهیونیستی درباره استمرار تجاوز به مسجد الاقصی هشدار داد و آن را خطری نه فقط برای فلسطین بلکه برای کشورهای عربی و اسلامی دانست.

هنیه بر استمرار مقاومت و دفاع از مسجدالاقصی با تمام امکانات موجود تاکید کرد و گفت که هرگز به رژیم صهیونیستی اجازه نمی دهیم که توطئه هایشان در زمینه یهودی سازی قدس و تقسیم مسجد الاقصی را اجرا کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها