هشدار توئیتری دبیرکل حزب الله به صهیونیست‌ها

هشدار توئیتری دبیرکل حزب الله به صهیونیست‌ها
جمعه 18 فروردين 1402 - 03:30

صفحه توئیتری منتسب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در توئیتی به صهیونیست‌ها در خصوص استفاده مقاومت از موشک‌های دوربرد هشدار داده است.

العالم-لبنان

این صفحه توئیتری افزود: مقاومت تعداد زیادی موشک دوربرد در اختیار دارد، اما در حال حاضر از آنها استفاده نمی کند.

برخی منابع خبری اعلام کردند: یکی از گزینه‌های مقاومت در صورت حماقت صهیونیست‌ها می‌تواند شلیک تعداد قابل توجهی از موشک‌های بالستیک نقطه‌زن به مراکز حساس صهیونیستی باشد.

برخی منابع اعلام کردند که مقامات صهیونیستی به دلیل ترس از اقدامات پیش‌بینی نشده مقاومت علیه اشغالگران، درباره چگونگی پاسخ به حملات امروز مقاومت دچار اختلاف نظر اساسی شده‌اند.

از سوی دیگر، منابع صهیونیستی اعلام کردند که جلسه کابینه شاهد اختلافات شدید و تلخ بین فرماندهان ارتش و وزیران درباره توقف یا ادامه حملات به غزه بوده که نتانیاهو جانب فرماندهان ارتش را گرفته است.

ساعاتی پیش جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بصورت گسترده نوار غزه به ویژه جنوب آن را به بهانه شلیک موشک از خاک لبنان که مسؤولیت آن را متوجه حماس کردند، این باریکه را بمباران کردند.

به دنبال بمباران نوار غزه، گروه‌های فلسطینی نیز دست بسته نبوده و ضمن مقابله پدافنی با جنگنده‌های اسرائیلی، شهرکهای اطراف نوار غزه را هدف راکت قرار دادند که در جریان آن تاکنون یک صهیونیست زخمی شده است.

درپی حمله راکتی مقاومت، آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی مجاور باریکه غزه به صدا درآمده است.

از سوی دیگر، نیروهای مقاومت فلسطین شهرکنشین اشکول در مجاورت غزه را هدف حمله خمپاره‌ای قرار دادند.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها