یک کشته و ۷ زخمی در عملیات استشهادی در منطقه توریستی تل‌آویو+ ویدیو

یک کشته و ۷ زخمی در عملیات استشهادی در منطقه توریستی تل‌آویو+ ویدیو
شنبه 19 فروردين 1402 - 02:20

رسانه‌های صهیونیستی شامگاه جمعه از عملیات زیرگیری با خودرو و تیراندازی در تل‌آویو خبر دادند. یک نفر در این عملیات کشته شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

آخرین گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی حاکی است در عملیات استشهادی زیرگیری با خودرو و تیراندازی در تل‌آویو یک شهرک‌نشین کشته شده و ۷ نفر دیگر زخمی شده‌اند که حال عده‌ای از آنها وخیم است.

عملیات تل آویوکانال 12 رژیم صهیونیستی گزارش داد که "عملیات تل آویو در دو منطقه مختلف انجام شده است."

فیلمی که در فضای مجازی منتشرشده نشان می‌دهد پلیس رژیم صهیونیستی عامل عملیات استشهادی را با شلیک گلوله به شهادت رسانده است.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده‌اند این اتفاق باعث ایجاد ترس و وحشت در منطقه شده و بسیاری از حاضران در صحنه برای ایمن ماندن به مناطق اطراف گریخته‌اند.

منطقه‌ای که این عملیات در آن به وقوع پیوسته تفرجگاه تل‌آویو در امتداد ساحل مدیترانه در این شهر در پایتخت فلسطین اشغالی بوده است. رسانه‌های صهیونیستی می‌گویند این عملیات باعث نگرانی درباره امنیت در این منطقه توریستی شده است.

درحالی که رسانه های صهیونیستی از کشته شدن یک شهرک نشین خبر داده اند، برخی منابع این رژیم نیز گفته اند فردی که در این عملیات کشته شده یک توریست ۳۰ ساله ایتالیایی بوده است.

این عملیات در بحبوحه تشدید تنش‌ها پس از حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نمازگزاران در مسجدالاقصی انجام شده است.

عصر پنجشنبه رژیم صهیونیستی با ده‌ها راکت که از جنوب لبنان شلیک شد هدف حمله قرار گرفت. آکسیوس نوشته این جدی‌ترین تنش میان اسرائیل و لبنان از زمان جنگ سال ۲۰۰۶ بوده است.

این حمله راکتی بعد از حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نمازگزاران مسلمان در حرم‌الشریف صورت گرفت.

رژیم صهیونیستی در پاسخ به این حملات راکتی به مواضع حماس در غزه حمله کرد. گروه حماس هم در واکنش ده‌ها راکت به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرد.

رژیم صهیونیستی حملاتی نادر هم علیه مواضع حماس در جنوب لبنان انجام داد.

پربیننده ترین خبرها