حمله سایبری به سیستم‌های آبیاری و پستی رژیم صهیونیستی

حمله سایبری به سیستم‌های آبیاری و پستی رژیم صهیونیستی
يکشنبه 20 فروردين 1402 - 18:46

حملات سایبری به بخش خدمات شرکت‌های پستی و همچنین دستگاه‌های نظارت آبیاری مزارع در مناطق وسیعی از فلسطین اشغالی مانند دشت‌های الحوله و غور اردن، زندگی شهرک‌نشینان صهیونیستی را مختل کرده است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

رسانه‌های صهیونیستی ضمن اعلام خبر حمله سایبری به سامانه آبیاری مزارع در فلسطین اشغالی عنوان کردند که هکرها نوشته‌ای با عبارت «شما هک شده‌اید تا اسرائیل سقوط کند»، روی دستگاه‌های نظارت بر آبیاری مزارع درج کرده‌اند.

به گزارش وبسایت عرب 48، مسئله حمله سایبری به دستگاه‌های نظارت بر آبیاری در مزارع کشاورزی در دست بررسی است. این دستگاه‌ها مقادیر آب برای آبیاری و زمان پمپاژ به مزارع را تعیین می‌کنند.

رسانه‌های صهیونیستی امروز همچنین گزارش دادند که شبکه تارنماهای خدمات شرکت پست در آستانه عید فصح یهودیان، چهارشنبه گذشته هدف حملات سایبری قرار گرفت.

از جمله خدمات پستی که در نتیجه حمله سایبری مختل شده است، می‌توان به ارسال بسته‌ها، پرداخت هزینه‌ها، پورسانت گمرکی، خدمات پرداخت حساب به وزارتخانه‌ها و سایر دستگاه‌ها از جمله سازمان مالیاتی، تاخیر در تحویل بسته‌های پستی و نامه اشاره کرد.

شرکت پست می‌گوید که عاملان این حمله سایبری «بازیگران متخصصی‌اند که یک حمله بزرگ را طراحی کرده‌اند».

بر اساس این گزارش، «کمیته سایبری اسرائیل» در حال بررسی این حمله است؛ چراکه شرکت پست یک شرکت دولتی است و به عنوان یک سازمان حیاتی در فلسطین اشغالی محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، هفته گذشته نیز روزنامه یدیعوت آحارانوت گزارش داد که که هکرها شرکت پست رژیم صهیونیستی را هدف حمله سایبری قرار داده و قسمت‌های اطلاعاتی آن را هک کرده‌اند.

پربیننده ترین خبرها