مسئول فلسطینی: روز قدس امسال متفاوت تر از سال های گذشته است

مسئول فلسطینی: روز قدس امسال متفاوت تر از سال های گذشته است
دوشنبه 21 فروردين 1402 - 11:22

دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین با اشاره به حمایت های گسترده جمهوری اسلامی ایران از فلسطین تاکید کرد که روز قدس امسال متفاوت تر از سال های گذشته خواهد بود.

العالم - فلسطین اشغالی

«خالد عبدالمجید» در گفت وگو با پایگاه خبری العهد با اشاره به کمک های جمهوری اسلامی ایران به فلسطین گفت که گروه های مقاومت می دانند که این کمک ها بخش کوچکی از نقش گسترده ایران در حمایت از ملت فلسطین است.

وی افزود: با حمایت های ایران، معادلات جدیدی شکل گرفت و اتفاقاتی که در دو روز گذشته رخ داد، بخشی از نبرد مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی است.

عبدالمجید درباره روز جهانی قدس نیز اضافه کرد که این روز امسال بسیار متفاوت تر از سال های گذشته است،ده ها گردان نظامی فلسطینی در داخل اردوگاه یرموک در نزدیک شهر دمشق رژه نظامی انجام خواهند داد و در این مراسم شخصیت های فلسطینی و عربی شرکت خواهند کرد.

وی تاکید کرد که با مشارکت گسترده در روز جهانی قدس می خواهیم یک پیام را به گوش جهانیان برسانیم، مبنی بر اینکه ملت فلسطین به حق بازگشت خود از اردوگاه یرموک به سرزمین فلسطین پایبند و این اردوگاه نماد مقاومت فلسطین است.

این مقام فلسطینی افزود: در این روز مهم بر همبستگی میان تمام طرف های محور مقاومت تاکید خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، سردار رمضان شریف، رئیس ستاد انتفاضه و روز جهانی قدس اخیرا اعلام کرد که راهپیمایی امسال روز جهانی قدس جمعه ۲۵ فروردین (۲۳ ماه رمضان) برگزار می‌شود و «فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» به عنوان شعار اصلی این روز انتخاب شده است.

پربیننده ترین خبرها