هلاکت سومین صهیونیست در عملیات استشهادی کرانه باختری

هلاکت سومین صهیونیست در عملیات استشهادی کرانه باختری
دوشنبه 21 فروردين 1402 - 19:47

در جریان عملیات استشهادی جمعه، یک صهیونیست به شدت زخمی شده بود که امروز در پی جراحات وارده، به هلاکت رسید.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع خبری عبری و عربی از هلاکت یکی دیگر از شهرک‌نشینان اسرائیلی در جریان عملیات استشهادی اخیر در کرانه باختری خبر دادند.

خبرگزاری شهاب گزارش داد وی، سومین نفری است که در جریان تیراندازی یک رزمنده فلسطینی در نزدیکی «اریحا» به هلاکت رسید.

این تصویر از سه فرد کشته شده، منتشر شده است:

رسانه‌های صهیونیستی جمعه گذشته خبر دادند که در مجاورت یک ایست‌بازرسی در شمال کرانه باختری در منطقه «غور اردن» تیراندازی شد که ابتدا سه نفر زخمی شدند و پس از آن، دو نفر از آنان به هلاکت رسید.

ساعاتی پس از این عملیات، یک عملیات زیرگیری با خودرو و تیراندازی در تل‌آویو توسط رزمندگان فلسطینی صورت گرفت که در پی آن، یک اسرائیلی به هلاکت رسید.

در تحریریه خبرپی عملیات مذکور، هفت صهیونیست زخمی شدند که حال عده‌ای از آنها وخیم گزارش شد. رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که این اتفاق باعث ایجاد ترس و وحشت در منطقه شده و بسیاری از حاضران در صحنه برای ایمن ماندن به مناطق اطراف رفته‌اند.

منطقه‌ای که این عملیات در آن به وقوع پیوست، تفرجگاه تل‌آویو در امتداد ساحل مدیترانه است. این عملیات باعث نگرانی درباره امنیت در این منطقه توریستی شد. برخی از منابع صهیونیستی می‌گویند فردی که در این عملیات کشته شده یک توریست ۳۰ ساله ایتالیایی بود.

این عملیات در بحبوحه تشدید تنش‌ها پس از حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نمازگزاران در مسجدالاقصی انجام شد. عصر پنجشنبه رژیم صهیونیستی با ده‌ها راکت که از جنوب لبنان شلیک شد هدف حمله قرار گرفت. این جدی‌ترین تنش میان اسرائیل و لبنان از زمان جنگ سال ۲۰۰۶ بود.

این حمله راکتی بعد از حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نمازگزاران مسلمان در حرم‌الشریف صورت گرفت. رژیم صهیونیستی در پاسخ به این حملات راکتی به مواضع حماس در غزه حمله کرد. گروه حماس هم در واکنش ده‌ها راکت به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرد. رژیم صهیونیستی حملاتی نادر هم علیه مواضع حماس در جنوب لبنان انجام داد.

فارس

پربیننده ترین خبرها