در واکنش به عملیات استشهادی اخیر؛

حماس: رژیم صهیونیستی بهای جنایاتش را می‌پردازد

حماس: رژیم صهیونیستی بهای جنایاتش را می‌پردازد
دوشنبه 4 ارديبهشت 1402 - 18:46

سخنگوی جنبش مقاومت فلسطین(حماس) تصریح کرد: عملیات قهرمانانه امروز در شهر قدس اشغالی علیه شهرک‌نشینان صهیونیست پاسخی به جنایات رژیم اشغالگر از جمله هتک حرمت به مسجدالاقصی و یورش‌ به مصلای باب الرحمه و قطع کردن برق آن است.

العالم - فلسطین اشغالی

"عبداللطیف القانوع" سخنگوی حماس در واکنش به عملیات زیرگرفتن با خودر در قدس اشغالی، گفت: رژیم اشغالگر بهای جنایاتش و یورش‌هایش به مسجدالاقصی را خواهد پرداخت و هرگز روی امنیت و یا ثبات را نخواهد دید و ملت فلسطین به انقلاب و دفاع از مسجدالاقصی ادامه خواهد داد.

کمیته‌های مقاومت در فلسطین نیز در بیانیه‌ای گفت: عملیات زیر گرفتن با خودرو در شهر قدس اشغالی را تبریک می‌گوییم و آن را پاسخی طبیعی و موثر به جنایات دشمن صهیونیست در مسجد الاقصی، و هتک حرمت مصلای باب الرحمه و خرابکاری و قطع برق آن می‌دانیم.

کمیته‌های مقاومت افزود: عملیات زیر گرفتن با خودرو ضربه‌ای جدید و محکم به سیستم امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی و پیامی برای این رژیم جنایتکار و رهبران فاشیست آن است که هیچ امنیتی برای شما در سرزمین ما وجود ندارد.

بعد از ظهر امروز، منابع صهیونیستی خبر دادند که در پی یک عملیات استشهادی در قدس اشغالی، 8 شهرک‌نشین صهیونیست مجروح شده‌اند.

پربیننده ترین خبرها