گروه های فلسطینی عملیات قهرمانانه قدس را تبریک گفتند

گروه های فلسطینی عملیات قهرمانانه قدس را تبریک گفتند
سه شنبه 5 ارديبهشت 1402 - 08:53

گروه های فلسطینی عملیات شهادت طلبانه اخیر توسط یک فلسطینی در قدس اشغالی را که به زخمی شدن 8 اسرائیلی منجر شد، واکنشی طبیعی به جنایت های رژیم اشغالگر علیه مسجد الاقصی دانستند.

العالم- فلسطين

به دنبال عملیات دیروز (دوشنبه) یک فلسطینی در خیابان یافا در استان قدس اشغالی، 8 شهرک نشین صهیونیست مجروح شدند که حال یکی از آنها به شدت وخیم گزارش شده است.

منابع وابسته به این رژیم از شهادت عامل اجرای این عملیات خبر دادند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در واکنش به این عملیات قهرمانانه در قدس اشغالی که توسط شهید قهرمان حاتم ابونجمه (39 ساله) از اهالی شهرک بیت صفافا در اجرا شد، این عملیات را تبریک گفت.

جهاد اسلامی عصر دیروز در بیانیه ای مطبوعاتی تأکید کرد که این عملیات پاسخی طبیعی و مشروع به تعرض و هتک حرمت نیروها و شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی و در دفاع از مردم آزاده فلسطین و اسرای فلسطینی در زندان های رژیم اشغالگر و نیز در واکنش به تهدید رهبران مقاومت توسط صهیونیست ها به شمار می رود.

این جنبش ضمن تسلیت گفتن به خانواده این شهید و همه ساکنان قدس، افزود:این عملیات دربردارنده این پیام قاطع برای مسئولان رژیم اشغالگر است که مقاومت به وعده خود برای ضربه زدن به دشمن و بازدارندگی جنایات علیه مردم، سرزمین و مقدسات فلسطینی ها عمل می کند..

جنبش «حماس» نیز به نوبه خود، عملیات شهادت طلبانه زیر گرفتن صهیونیست ها در شهر قدس را در راستای پاسخ به تجاوزگری های مستمر اشغالگران علیه اماکن مقدس اسلامی و مسیحی به ویژه مسجد الاقصی مبارک دانست.

حماس در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد: این عملیات قهرمانانه در شهر قدس در چارچوب پاسخ به جنایات اشغالگران و هتک حرمت مسجد الاقصی است که آخرین مورد حمله به مصلای باب الرحمه و قطع برق آن بود.

این جنبش افزود: اشغالگران صهیونیست تاوان جنایات و حملات خود به مسجد الاقصی را خواهند پرداخت و از هیچ امنیت و ثباتی برخوردار نخواهند بود و مردم ما به مسیر خود در دفاع از مسجد الاقصی ادامه خواهند داد.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز ضمن تبریک به فرماندهی کل به خاطر عملیات قهرمانانه قدس اشغالی، تاکید کرد که این عملیات در چارچوب پاسخگویی مستمر به جنایات اشغالگران یعنی حمله به مصلی باب الرحمه و حملات بی وقفه به مسجد الاقصی، آزار و اذیت مسیحیان و هتک حرمت اماکن مذهبی است.

پربیننده ترین خبرها