حماس: هشدارهای سید نصرالله عامل بزرگ بازدارنده برای حمله رژیم صهیونیستی است

حماس: هشدارهای سید نصرالله عامل بزرگ بازدارنده برای حمله رژیم صهیونیستی است
پنج‌شنبه 7 ارديبهشت 1402 - 01:58

یک مقام بلندپایه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) چهارشنبه شب گفت که تهدیدات سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان مبنی بر این که این گروه به هرگونه حمله امنیتی به هرگونه شخصیتی در لبنان پاسخ خواهد داد عاملی بازدارنده برای رژیم صهیونیستی است.

العالم-فلسطین اشغالی

«اسامه حمدان» گفت که مطمئنا هرگونه اقدام امنیتی اسرائیل یا اقدمات این رژیم برای ترور در هر منطقه جغرافیایی پاسخ داده خواهد شد.

وی افزود: اتاق عملیات مشترک مقاومت اهتمام زیادی دارد که به جنایات اسرائیل و هرگونه حمله تل آویو به هر یک از فرماندهان مقاومت پاسخ دهد.

حمدان اضافه کرد: علت ناتوانی رژیم صهیونیستی قدرت وتوان مقاومت در برخورد با هرگونه حمله است و اسرائیل از اتحاد میدان‌های نبرد بسیار نگران است چرا که تشکیلات این رژیم بر تفرقه امت اسلامی و ایجاد اختلافات قومی و مذهبی و اختلاف میان کشورها بنا شده است.

وی گفت: اگر امت اسلامی با اتحاد و یکپارچگی به رویارویی با صهیونیست‌ها بپردازند، اشغالگران نمی توانند در این جنگ پیروز شوند.

این مقام حماس اظهار کرد: ما در یک برهه تاریخی برای دستیابی به این دستاورد قرار داریم، چرا که «اسرائیل» در مرحله سراشیبی و مقاومت در حال رشد است.

وی ادامه داد : این که اسرائیل صالح العاروری [معاون رئیس دفتر سیاسی حماس] را به شهید قاسم سلیمانی تشبیه می‌کند، پرده از این برمی‌دارد که اسرائیل از شخصیت های الهام بخش در امت اسلامی بیم و هراس دارد.

حمدان در پایان به سوریه اشاره کرد و گفت که رویکرد دولت دمشق همچنان حمایت از فلسطین بوده و این چیزی است که ما همیشه از بشار اسد رئیس جمهوری این کشور شنیدیم.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها