بایدن: سن من بر کارم تاثیر نمی‌گذارد

بایدن: سن من بر کارم تاثیر نمی‌گذارد
پنج‌شنبه 7 ارديبهشت 1402 - 03:05

رئیس جمهور آمریکا که صلاحیت او به دلیل بالا بودن سنش با اما و اگر هایی مواجه شده گفت، قبل از آنکه تصمیم به اعلام نامزدی برای دومین دوره ریاست جمهوری بگیرد به صورت جدی راجع به سنش فکر کرده است.

العالم-آمریکا

«جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا که روز سه‌شنبه رسما نامزدی‌اش برای رسیدن به دومین دور ریاست جمهوری را اعلام کرد، در واکنش به پرسشها درباره صلاحیتش به دلیل داشتن سن بالا گفت، قبل از اعلام نامزدی به طور جدی به سنش فکر کرده و از آمریکایی‌ها می‌خواهد قبل از رای دادن به او قابلیت او را بسنجند.

به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، جو بایدن ۸۰ ساله که در ماه‌های گذشته حرکات و صحبتهای عجیب و نامتعارفش در برخی گردهمایی‌های عمومی خبرساز شده و پرسش هایی درباره وضعیت سلامتش به وجود آورده، در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با «یون سوک یول»، رئیس جمهور کره جنوبی مدعی شد که سنش بر کار او «تاثیر نمی‌گذارد». او به خبرنگاران گفت، رای‌دهندگان خودشان درباره قابلیت‌های او تصمیم خواهند گرفت.

رئیس جمهور آمریکا گفت: «تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است؛ مردم قرار است شاهد یک رقابت باشند و درباره اینکه من پیروز این رقابت خواهم شد یا خیر قضاوت خواهند کرد

بایدن افزود: «من با احترام به آنها به صورت جدی این موضوع را بررسی کردم. من قبل از آنکه تصمیم به اعلام نامزدی بگیرم این موضوع را به صورت جدی بررسی کردم. و احساس خوبی دارم. من از چشم‌اندازهای موجود هیجانزده هستم. و فکر می‌کنم در آستانه بهبود وضعیت به نحوی که مدتها تجربه‌اش نکرده‌ایم هستیم

بایدن گفت، داده‌های نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که اکثریت آمریکایی‌ها دیدگاهی مثبت درباره قوانینی که او در دو سال اول ریاست جمهوری خود امضا و نهایی کرد دارند. او همچنین در توجیه پایین بودن محبوبیتش در نظرسنجی‌ها گفت، ثبت محبوبیت «بین ۴۲ تا ۴۶ درصد» برای او مشابه با محبوبیت‌ ثبت شده برای روسای جمهور قبلی آمریکا در مقاطع مشابه از ریاست جمهوری آنهاست.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها