واکنش جهاد اسلامی و حماس به شهادت جوان فلسطینی

واکنش جهاد اسلامی و حماس به شهادت جوان فلسطینی
جمعه 8 ارديبهشت 1402 - 01:56

جنبش‌های جهاد اسلامی و حماس پنجشنبه شب در واکنش به شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری اعلام کردند که ملت فلسطین به مقاومت خود تا پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی ادامه خواهند داد.

العالم-فلسطین اشغالی

جنبش جهاد اسلامی فلسطین پنجشنبه شب در بیانیه‌ای به خانواده شهید «احمد یعقوب طه» و اهالی سلفیت تسلیت گفت.

جهاد اسلامی تاکید کرد که تداوم جنایات و ترورهای رژیم اشغالگر، پایبندی مردم فلسطین به مقاومت اصیل خود که هر روز توانایی خود را در مقابله و پاسخگویی به تجاوزات ثابت می‌کند، افزایش خواهد داد.

این جنبش فلسطینی همچنین اعلام کرد که انتقام این جان فشانی‌ها در راه آزادسازی فلسطین و تطهیر مقدسات گرفته خواهد شد.

جنبش حماس نیز در بیانیه‌ای مطبوعاتی ضمن تسلیت به خانواده و بازماندگان این شهید تاکید کرد که مقاومت مردم فلسطین با قدرت و پایداری تا شکست رژیم اشغالگر و آزادسازی سرزمین، تطهیر مقدسات، بازگشت آوارگان و آزادی زندانیان شجاع از زندان‌های رژیم اشغالی ادامه دارد.

حماس با تاکید بر اینکه مردم ما در مقابل هتک حرمت‌ها سکوت نخواهند کرد و به دفاع از خود وفادار خواهند ماند، مردم فلسطین را به حضور در نماز جمعه برای دفاع از مسجد الاقصی و با هدف خنثی کردن نقشه‌های اشغالگران و شهرک نشینان فراخواند.

«طه یعقوب احمد» روز پنجشنبه در تقاطع «جیتی افیشار» در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین «ارئیل» در شمال قدس به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

شاهدان عینی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی پس از یک حادثه تصادف عادی، از ترس اینکه این جوان قصد عملیات استشهادی داشته باشد به او شلیک کردند.

پربیننده ترین خبرها