خودکشی ۲ نظامی صهیونیست در هفته اخیر

شنبه 9 ارديبهشت 1402
08:27
خودکشی ۲ نظامی صهیونیست در هفته اخیر رسانه های رژیم صهیونیستی جمعه شب از خودکشی دو تن از نیروهای ارتش این رژیم در هفته اخیر خبر دادند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

شبکه صهیونیستی «کان» اعلام کرد که با احتساب این ۲ نفر، شمار افرادی که در یک ماه اخیر در ارتش این رژیم خودکشی کردند، به سه تن افزایش یافته است.

«هرتزی هالیوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی دستور بررسی فوری موارد خودکشی نظامیان ارتش را داده است.

دی ماه گذشته نیز یک روزنامه رژیم صهیونیستی از خودکشی ۱۴ نظامی این رژیم در طول یک سال خبر داده بود.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» دی ماه ۱۴۰۱ نوشت: افزایش نگران کننده ای در تعداد موارد خودکشی در ارتش اسرائیل مشاهده می شود.

این روزنامه افزود: فقط ۱۴ نظامی در سال ۲۰۲۲ میلادی به زندگی خود پایان داده اند که بالاترین رقم در طول پنج سال اخیر به شمار می رود.

0% ...

آخرین اخبار

سفر رییس جمهور به مشهد در شب تاسوعای حسینی


طارمی: ارزش واقعی جام‌جهانی، همدلی و اتحاد بیشتر ایرانیان است


پاکستان: برای اجرای مؤثر تفاهم‌نامه بین ایران و آمریکا تلاش می‌کنیم


بازداشت ۱۱ فلسطینی در جریان یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به کرانه باختری


پیام سید مجید موسوی فرمانده هوا فضای سپاه به خانواده شهید ماکان نصیری


تداوم حملات به لبنان؛ ۲۰ مورد تجاوز رژیم صهیونیستی در یک روز


پیروزی نامزد فلسطینی‌الاصل در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات‌ آمریکا


تهران آماده مذاکره برای تأمین نفت مورد نیاز مالزی


اسناد جنایات جنگ اخیر به نهادهای بین‌المللی ارائه شد


فرار از پنتاگون؛ استعفای فرمانده دیگری از ارتش آمریکا