ترس صهیونیستی از تحرکات دیپلماتیک ایران در سوریه و لبنان

چهارشنبه 13 ارديبهشت 1402 - 23:30

رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که سفر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران به منطقه مرزی لبنان، در چارچوب فشار بر دشمن صهیونیستی در سایه تغییرات بزرگ در خاورمیانه قرار دارد.

العالم – فلسطین

شبکه تلویزیونی آی 24 رژیم صهیونیستی گزارش داد: تحرکات دیپلماتیک ایران ادامه دارد و هر روز بیشتر می شود، پس از سفر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران به بیروت، ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران نیز برای دیدار با بشار اسد همتای سوری خود راهی دمشق شد. این اولین سفر یک رئیس جمهور ایران از زمان آغاز جنگ داخلی در سوریه است که عنوان آن جشن پیروزی محور مقاومت است.

تحلیلگر سیاسی شبکه 13 تلویزیون صهیونیستی نیز گفت: سفر رئیسی باعث نگرانی اسرائیل شده است، زیرا این سفر حامل پیامی درباره خاورمیانه جدید از دیدگاه ایران است، خاورمیانه ای که در آن ایران و سعودی به یکدیگر نزدیک شده و جامعه اسرائیل ضعیف شده است.

از سوی دیگر پس از آنکه ایلی کوهن وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به افتتاح سفارت رژیم در عشق آباد پایتخت ترکمنستان در 17 کیلومتری مرز ایران افتخار کرد، کاربران شبکه های اجتماعی وی را مسخره کرده و نوشتند: کوهن در 17 کیلومتری کوههای ایران ایستاد اما امیرعبداللهیان از نقطه صفر مرزی شهرک های اسرائیلی را نگاه کرد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها